رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

(خليتك تغني).. حمو بيكا يوجه رسالة شديدة اللهجة لعمر كمال.. فيديو

حمو بيكا وعمر كمال
حمو بيكا وعمر كمال

هاجم فنان المهرجانات حمو بيكا المطرب عمر كمال، وذلك عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

اقرأ أيضًا.. "كورونا هيموت منه".. حمو بيكا يثير الجدل بافتتاح مطعمه


وقال حمو بيكا في فيديو نشره عبر حسابه:" أنا عملت لعمر كمال بلوك من عندي ونزلت دلوقتي الأغنية مع نور التوت والشخصية التالتة دي، أنت بقيت تشوف نفسك على الناس وأنا بقى مش الناس دي،  أنا السبب في نجاحك بعد ربنا وأول واحد خليتك تغني".


وأضاف: "من شهر عمر كمال جاب لي شاعر وقالي عاوزين نعمل أغنية جديدة، وبالفعل وافقت وخلصنا الأغنية بعدها وهي جاهزة من شهرين أو ثلاثة علي حد قوله".


وتابع : " قولتله هننزل الاغنية امتي  قالي انا عندي أغنية مع شيماء المغربي هنزلها وبعدين هننزل باغنيتنا دي وبالفعل اول لما نزل الأغنية باركتله وشيرتها عندي انتظرت ٢٠ يوما وكلمته تاني، قالي لما أرجع من السفر هكلمك

ولكن اتفاجات انه قام بطرح اغاني جديدة له ولم يهتم باغنيتي او يرد عليا ".

 

وأضاف: "قابلته في عيد ميلاد أحد أصدقائنا وقولتله عاوزين ننزل الأغنية قالي ماشي، ولكنه لم يرد علي اتصالاتي مرة أخري واتصلت بيه أكتر من ٦ أو ٧ مرات ".


واختتم حديثه قائلًا : يا خسارة العيش والملح اللي كلتوا معاك، أنتوا ميمشيش معاكوا الإنسان الطيب، ومتفكرش لما تنشر الأغنية دي أنها هتروح، أنا ممكن أخش أمسحها دلوقتي ولا يهمني.. مع السلامة يا  صحاب مزيفة".