رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

موعد حفل أحمد سعد في قطر

أحمد سعد
أحمد سعد

 يلتقي الفنان أحمد سعد جمهوره في حفل غنائي جديد بقطر، وذلك ضمن موسم الحفلات الشتوية المقام هناك، بالتزامن مع مباريات كأس العالم، والتي تضم عددًا كبيرًا من نجوم الغناء العربي والخليجي.

 

اقرأ أيضًا..3 نجوم عربية في ليلة واحدة أبرزهم عمرو دياب في مهرجان ميدل بيست

 

موعد حفل أحمد سعد في قطر

ومن المقرر أن يقام الحفل في الـ11 من ديسمبر على المسرح الروماني بقطر، والذي يشهد مجموعة من الحفلات الغنائية لكبار مطربي العرب.

أغنية أحمد سعد الجديدة وقت شدة

كان قد طرح أحمد سعد حديثًا، أغنية وقت شدة، والتي حققت أكثر من مليون و600 ألف مشاهدة خلال أسبوعين من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

وتقول كلماتها: "حبينا ناس بيخدعونا في وقت شده يسيبونا وبكره جاي مش بعيد هيبقوا يحلمو يشوفونا عايشين تمام وميه ميه عادي الفراق ده مش قضيه خلاص أخدنا عالجراح و عالوجع وعالأذيه كل اللي قولت هما دول أهلي وناسي و حبايبي وقعت فجأة وسطهم ملقتش حد جنبي صحيح طلعت وسط صحبة ساكة متساويش الاسم فاكر كل

من عمل معايا قلة مفيش مكان خلاص لناس حقودة مستغلة قفلنا بابنا للي سابنا في العذاب نعيش متشكرين لكل خاين كان فاكرنا في يوم زباين سواد كتير مالي القلوب مكنش فالبداية باين كل اللي باعنا بالخسارة قلة الأصل بجدارة الخيانة بقت كتير والندالة بقت شطارة قابلنا فالزمن ده ياما وكل جرح ساب علامة عشان كده اللي باعنا يوم لازم نقوله بالسلامة كل اللي قولت هما دول أهلي و ناسي و حبايبي وقعت فجأة وسطهم ملقتش حد جنبي صحيح طلعت وسط صحبة ساكه متساويش الاسم فاكر كل
من عمل معايا قلة مفيش مكان خلاص لناس حقودة مستغلة قفلنا بابنا للي سابنا في العذاب نعيش".