رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

أسعار حفل تامر عاشور بمدينة العبور

تامر عاشور
تامر عاشور

 يستعد الفنان تامر عاشور لإحياء حفل غنائي جديد، داخل إحدى الجامعات الخاصة بمدينة العبور، وذلك استقبالًا للعام الدراسي الجديد، بجانب تكريم الخريجين.

 

اقرأ أيضًا.. تامر عاشور في حفل جامعي جديد.. تفاصيل

 

تفاصيل حفل تامر عاشور في أكاديمية المستقبل:

 من المقرر أن يقام الحفل في الـ 25 من نوفمبر الجاري، على طريق مصر الإسماعيلية، على أن يكون سعر التذكرة موحد لجميع الفئات بـ200 جنيه، ويبدأ الحفل الغنائي في تمام الساعة الـ8، وحفل الخريجين في تمام الساعة الـ5 مساءً.

تامر عاشور في أكاديمية المستقبل

تفاصيل أغنية "بقول عادي" لتامر عاشور:

 يذكر أن آخر الإصدارات الغنائية لتامر عاشور كانت من خلال أغنية "بقول عادي"، التي حققت أكثر من 20 مليون مشاهدة، من كلمات أحمد إبراهيم، ألحان: سامح جلال، توزيع: فهد، تقول كلماتها: "بقول عادي أنا المرة دي مش فارق معايا رجوع أنا كويس ولا ببكي ولا موجوع وموضوع الرجوع مقفول مالوش لازمة بقول عادي لكن بصراحة أنا بكدب ومش مرتاح.. فراقك عدى على قلبي كأنه سلاح ..قتلني ببطء وغيابك طلع أزمة ومهما ببان کویس أو طبيعي وبعده ريحني مجرد سيرته ما بتيجي قصادي الشوق بيفضحني وباخد بعضي وأمشي وأبص بلاقيني مشيت في طريق بقولك فيه بتوحشني.. غيابك طال وبتقطع وعمري في مرة ما ببین وأقول ناسي وأبان قاسي وأنا حنین.. طريق ومشيته من غيرك ما كملتوش ..بقيت واحد في بعدك حتي ما أعرفهوش.. بقول عادي لكني لوحدي ولا عادي ولا مبسوط بقول عايش لكن بعد في بعده بموت وفاكره عمري ما نسيته وده واجعني

ومهما ببان کويس أو طبيعي و بعده ريحني مجرد سيرته ما بتيجي قصادي الشوق بيفضحني وباخد بعضي وأمشي وأبص بلاقيني مشيت في طريق بقولك فيه بتوحشني".

 

تفاصيل أغنية "معلش أصلي مدلعها":

 إضافةً إلى أغنية "معلش أصلي مدلعها"، التي تخطت حاجز الـ 5 ملايين مشاهدة، تقول كلماتها: "أنا فـ عينيهـا أحـنّ النـاس.... وأجدعها إن خدت خطوة معجبتهاش.... براجعها لو رايحـة جايّـة فـ أي مكـان.... بتابعها وإن مـرّة قـالت يـللا جـنـان.... بطاوعها ودول يقولوا هتعيشها عليك.. ودول يقولوا هتطمَّعها أروح آخدها فـ حضني وأقول.. معلـش أصـلي مدلّعها تعوزني وسـط حاجات بالكوم.... أفضالها وتقول يا حكي فـ وقت النوم.... أصحالها تـزعـل وتـرمـي عـلـيـا اللـوم.... أصفالها واللي يعاديها ظـالم مـظلوم.... بحاميلها ودول يقولوا هتعيشها عليك.. ودول يقولوا هتطمَّعها أروح آخدها فـ حضني وأقول.. معلـش أصـلي مدلّعها".

 

موضوعات ذات صلة:

ضمن فعاليات حفلات الصيف.. تامر عاشور يلتقي جمهوره في جدة

فيديو.. "بقول عادي" أحدث أغنيات تامر عاشور

بعد عمرو دياب وحماقي.. 3 نجوم مصريون في ليلة واحدة بجدة