رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

السوشيال ميديا بقت مستنقع

بوابة الوفد الإلكترونية

عبر الفنان كريم فهمى عن استيائه بعد نشر صورة له جمعته بعروسه هنا الزاهد، وشقيقة كريم وابنتى شقيقه أثناء حفل زفافهما، حيث تلقى عدد من التعليقات التى سخر خلالها بعد متابعيه من وضعه لصور تعبيرية «إيموجي» على أوجه بنات شقيقه، وقالت تعليقات ساخرة بأن شعر بناته « زى سلك المواعين».

فجاءت التعليقات بين «أنت مخبى وشهم ليه»، و«إيه لزمة القلوب دى ما حد عنده بنات»، وغيرها من التعليقات الساخرة، لينشر بعد ذلك «كريم» صورة أخرى تجمعه ببناته كاميليا وناعومى، معلقًا عليها «احلى وأغلى حاجة فى حياتى ملحوظه: السوشيال ميديا بقت مستنقع واكتشفت ان فيه ناس كتير اوى محتاجه تربيه للاسف وده اللى شفتوا من بعض الكومنتات فى الصوره اللى فاتتز

صور كريم فهمى مع بناته وانتقاده للتعليقات التى تلقاها من بعض المتابعين، لم تمر مرور الكرام على العريس أحمد

فهمى وزوجته الفنانة هنا الزاهد، حيث انهال أحمد فهمى بالسباب على من انتقدوا بنات شقيقيه وبينهم سيدات، فقال أحمد فهمى: «انا مش لاقى (...) اللى شاتمة كاميليا وناعومى، ما هو لما واحدة يوصل بيها النفسنة على اطفال يبقى اكيد ريحتها (***) وفاقدة الأمل إنها تتجوز، بينى وبينك دا أحسن عشان الأشكال دى مينفعش تتكاثر.. دا المفروض يعقموهم كمان... أنا طول عمرى بقول عندكو حق إنى بتعصب زيادة لكن المرة دى مش هسمع حد لما (***) زى دى تكلم عن طفلة وتقول شعرها سلك مواعين.