رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
سامي ابو العز
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
سامي ابو العز

ابني بيموت.. ميار الببلاوي تستغيث من داخل المقابر لهذا السبب (شاهد)

ميار الببلاوي
ميار الببلاوي

أثارت الفنانة المعتزلة ميار الببلاوي قلق وفزع متابعيها بعدما كشفت تفاصيل تعرض نجلها  لوعكة صحية شديدة خلال الساعات الأخيرة الماضية، من خلال منشور عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي الأشهر "فيس بوك".

 

اقرأ أيضاً..

ميار الببلاوي تكشف أسرار جديدة عن حياتها الزوجية| سبب تعدد زيجاتها

ميار الببلاوي

 

ميار الببلاوي تكشف تفاصيل مرض ابنها 

وكتبت "الببلاوي": "إيه ده إيه الدنيا دى إيه الناس دى إيه الواحد عايش فى كوكب لوحده ملهوش حد ولا يفرق مع حد كله يلا نفسى ولو ليه مصلحة يعملك نفسه مروحة ولا ملوش متلزموش".

 

ميار الببلاوي

 

ميار الببلاوي: ابني بيموت من الصبح

وأضافت: "دى كلمه ست طيبة لقتنى ببكى فى المسجد بتاع المقابر وقالتلى دموعك غالية وفريها الجايات كتير والله استغربت كلامها وكأنها بتأهلنى للى جاى النهاردة"، متابعة: "ابنى من الصبح بيموت بين إيدى بيرجع وبيتلوى من المغص ودكاتره داخلة ومحاليل وحقن وأدوية".

 

ميار الببلاوي

 

وأردفت: "وبكرة امتحانه الصبح لانه فى بكالوريوس ودى آخر مادة طبعا كده خلاص مفيش أمل إلا بمعجزة من عند ربنا لإنه رايح راس فى راس والسخونيه ٤٠ألاقى حد حقير كلمنى وبحكيله إن ابنى تعبان وبيموت من المغص وبيصرخ يطلب الطلب اللى هو عاوزه ويقفل".

 

واختتمت كلامها برسالة مؤثرة قائلة: "عاوزه اقول الله مايحوج حد لحد بس بعد الضنى مفيش وكده حلو أوي".

 

 

 

تفاصيل إصابة ميار الببلاوي وعدم قدرتها
على الحركة

وكانت قد كشفت "الببلاوي" عن تعرضها لواقعة التواء قدمها أثناء خروجها من إحدى القنوات، ما أدى إلى عدم قدرتها على الحركة، وذلك خلال منشور عبر حسابها الرسمي على موقع "فيس بوك".

 

 

وكتبت: "لله الأمر من قبل ومن بعد رجلي وأنا خارجة من القناة اتلوت وشكلها اتكسرت ورمت وازرقت والألم لا يحتمل"، متابعة: "مش قادر أحركها، ووش رجلي كأنه نار حد يعرف أعمل ايه، انهاره الجمعة ودكتوري في الساحل راجه بكره بالليل".

 

 

ما لا تعرفه عن ميار الببلاوي

جدير بالذكر أن ميار الببلاوي من مواليد 24 ديسمبر 1972، تخرجت في كلية الآداب قسم الدراسات اليونانية، وبدأت حياتها الفنية كممثلة إعلانات، بدأت كفتاة إعلانات ثم انتقلت إلى السينما والتلفزيون والمسرح، إلى أن قررت ارتداء الحجاب واتعزال التمثيل، وبدأت تعمل في برامج المسابقات الدينية.

 

 

لمزيد من أخبار المنوعات على بوابة الوفد اضغط هنـــــــــــــــــــــا