رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

أنغام تلتقي جمهورها السعودي في "لحظات العلا" الليلة

أنغام
أنغام

 تحيي الفنانة أنغام، لحفلها الغنائي الجديد، وذلك ضمن فعاليات الموسم الشتوي للحفلات هناك، التي تضم عددًا كبيرًا من نجوم الغناء في مختلف مدن المملكة.

 

اقرأ أيضًا..أنغام تطل على جمهورها برداء الإعلام.. الليلة

موعد حفل أنغام في مهرجان لحظات العلا

 

 يأتي حفل أنغام في احتفالية "لحظات العلا"، ذلك في الـ 6 من أكتوبر المقبل، على مسرح المرايا الشهير.

 

 

 أنغام في حفل غنائي بمدينة الشيخ زايد

 أحيت أنغام حديثًا حفلًا غنائيًا في مدينة الشيخ زايد، الذي شهد حضورًا كامل العدد من جمهورها، وقدمت باقة غنائية متنوعة على مدار ساعتين.

 

 أنغام  (أغنية عارفة قيمتي)

 

 كانت أحدث الإصدارات الغنائية لأنغام من خلال أغنية "عارفة قيمتي"، التي اجتازت حاجز الـ 3 ملايين مشاهدة، من كلمات أمير طعيمة، ألحان عمرو مصطفى، توزيع تميم، وتقول كلماتها: "نخطف وقت م الدنيا و نتسابق مع الأيام .. و عمرنا كام عشان نقبل ثواني في عمرنا يضيعوا بقيت ما بجيش على نفسي عشان مخلوق .. أنا اللي بسوق و قبل ما حد بيبعني أنا ببيعه عارفه قيمتي و عارفه أنا مين .. ده الطريق اللي أنا ماشياه مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي أنا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. و اللي فات هنساه..

 

 دنیا و بنعيشها .. و اللي يعيش ياما يشوف و فيه ناس نقابلها .. أصلًا مش وش كسوف على ايه نقدرهم و نكبرهم و الموضوع معروف لو خايف تخسر حاجة اخسرها و انت تبطل خوف عارفه قيمتي و عارفه أنا مين ، الطريق اللي انا ماشياه .. ده مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. و اللي فات هنساه..
 سنين في العمر بنعيشها على الفاضي بنرضي الناس .. فهمت خلاص و هعمل كل شيء في حياتي انا عايزاه .. ما دام حباه . كفاية عليا اني أعيش و أرضيني من الاخر كلام الناس لا يعنيني".

 

 

 تفاصيل أغنية لوحة باهتة أنغام

 بجانب أغنية "لوحة باهتة"، التي سجلت أكثر من 4 ملايين مشاهدة، من كلمات نادر عبد الله، ألحان تامر عاشور، وتقول كلماتها: "عارف أحنا طول فراقنا زي ايه زي لوحة باهتة لونها مايترسمش زي سطر في صفحة متشخبط عليه مهما تقرا فيه تلاقيه مابيتفهمش زي طفلين وقت لما بيغلطوا بتلاقيهم خافوا يومها وعيطوا زي حرفين مشبوكين وأتفرطوا زي طرفين مقطوعين مابنتلضمش كنت عمري ياللي مقصود بالكلام كنت ضهري ونفسي ضهري مايتقطمش هو بالليل ينفع ان العين تنام الا لو لو يحضنها ويغطيها رمش ليه وافقنا وسيبنا بعض ازاي كمان واتفارقنا قال عشان مابنتفاهمش عننا ما كنا اتفاهمنا من زمان بس من اللي بينا كنا مانتحرمش كنت عمري ياللي مقصود بالكلام كنت ضهري ونفسي ضهري مايتقطمش هو بالليل ينفع ان العين تنام الا لو لو يحضنها ويغطيها رمش ".