رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

بعد حفله في الساحل.. رامي صبري يلتقي جمهوره بالإسكندرية

رامي صبري
رامي صبري

أعلن الفنان رامي صبري، عن حفله الغنائي الجديد في الإسكندرية، وذلك عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".

 

اقرأ أيضًا..رامي صبري يجتاز الـ 2 مليون ونصف مشاهدة بـ "بيحرك في المشاعر"

 

ومن المقرر ان يقام الحفل في الـ 19 من سبتمبر الجاري، ضمن الاحتفال بتخرج دفعة جديدة من طلاب جامعة الإسكندرية.

 

اعلان حفل رامي صبري في الإسكندرية

 

أقام رامي مؤخرًا حفله الصيفي في مارينا بالساحل الشمالي، والتي شهدت حضور كامل العدد من جمهوره، قدم فيها أغانيه الجديد"انتي بتهزري، بيحرك في المشاعر"، إضافةً إلى عدد من اغانيه الأخرى"حياتي مش تمام، ماسألتنيش، الراجل، أهد الدنيا..وغيرها".

 

كانت آخر الإصدارات الغنائية لرامي صبري من خلال أغنية "بيحرك في الماشعر"، والتي سجلت أكثر من 2 مليون مشاهدة، من كلمات:تامر حسين، ألحان:عزيز الشافعي، توزيع/ وسام عبد المنعم، وتقول كلماتها:"عقد كل الحلوين إيه اللي بيحصلي جماله جابني شمال ويمين دا قمر ونزلي معقد كل الحلوين إيه اللي بيحصلي جماله جابني شمال ويمين دا قمر ونزلي يُدخل قلبك يِعلِم يخطف خطفِة معلِم بيحرك في المشاعرِ يخلي اللي ما ينطق يتكلِم حلو وعامِل عمايله وبعيد ولا حد طايله نفسي يراعي المشاعر مايفضلش يعِقد في زمايله في عينيه بسرح واطوِل أنا والله مُش بهَول بيحرك فى المشاعر وبضعف قدامه وبتحوِل قرب قرب يجنني من نظرة عين بيسحرني بيحرك في المشاعِر بلاش اكمل كلام انتواُ فاهميني".

 

ديو "حالة اكتئاب"

إضافةً إلى ديو "حالة اكتئاب" بمشاركة شقيقه الراحل كريم صبري، الذي سجل أكثر من مليون مشاهدة، كلمات: عبير الرزاز، ألحان: كريم صبري، توزيع: محمد عاطف الحلو، تقول كلماتها "مابقتش بزعل المشكلة مابقتش فيك دي فيا إنك مهما تعمل على نفسي بقبل حتى السكوت أو الاعتذار بقى عندي أسهل أحسن كتير

من ناس يقولوا في حبي بفشل أحسن كتير من ناس يقولوا في حبي بفشل معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما انا عشت في عذاب معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما انا عشت في

 

تفاصيل أغنية انتي بتهزري:

بجانب أغنية "انتي بتهزري"، التي سجلت أكثر من 2 مليون و500 ألف مشاهدة، كلمات: تامر حسين، ألحان: شادي حسن، توزيع: جلال حمداوي، تقول كلماتها: "ياللي قلبي إختارك بين الناس هى دى الحنية وده الإحساس ياللى قلبي إختارك بين الناس م الليلادي أنتي كفاية عليا خلاص لاء أنتي بتهزري ... مش هاسيبك لا إهدي طب فكري ... وبعدين قولي اه تتجني تبهري ... أحلى خلق الله تيجي الليلة تسهري ... ده اللي بتمناه لاء أنتي بتهزري ... إيه الجمال ده فى ايه ! ده أنتي بتسيطري ... ع اللي بتقابليه إوعي تستهري ... باللي واصل ليِه يادوب لو تظهري... بهدا م اللي أنا فيه".

 

اقرأ أيضًا..صدارة "يوتيوب" خلال أغسطس| سيطرة حماقي بـ 3 أغاني.. أحمد كامل ومحمد رمضان في المنافسة

 

للمزيد من أخبار الفن..اضغط هنا