رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

"نجمة معدية" لـ واما تتجاوز الـ 4 ملايين على يوتيوب .. فيديو

فرقة واما
فرقة واما

حققت الفرقة الغنائية الشهيرة "واما"، نجاحًا كبيرًا بأحدث أغانيها "نجمة معدية"، حيث جمعت أكثر من 4 ملايين مشاهدة، خلال أسبوع من طرحها عبر موقع الفيديوهات الأشهر عالمياً "يوتيوب".

 

اقرأ ايضاً .. فيديو..فريق واما يطرح أغنية "نجمة معدية"

 

الأغنية من كلمات وألحان: عزيز الشافعي، توزيع: توما، في تعاونهما الأول مع الفريق.

 

كلمات أغنية "نجمة معدية"

وتقول كلماتها "نجمة معدية لا لا لا لا طلعت على الصحراوي بالعربية ماشية ماشية بالعربية عدت من جنبها عربية مشغله مزيكا أوربية عالي الجو الجو الجو عالي الجو الجو من دي ضربة النور العالي تعدي هي بتجري وكلوا يهدي.

 

يا أرض اتهدي ما عليكي قدي وشوف الحلو أما بيحلوا عالي الجو الجو الجو عالي الجو الجو نجمة معدية ودي غير الكل معديه دي قمر بيطل على العالم ومحدش عارف مين ديه نجمه معديه ودي غير الكل معديه دي قمر بيطل على العالم ومحدش عارف مين ديه لا لا لا لا نزلت م الدائري حلو الوش يا ناس دائري لأ مش

ممكن لأ تبهري عدي الوقت الوقت جري جري جري وعالي الجو عالي  مدي ضربة النور العالي تعدي هي بتجري وكلوا يهدي يا أرض اتهدي ما عليكي قدي.

 

وشوف الحلو أما بيحلوا وعالي الجو الجو الجو عالي الجو الجو نجمه معديه ودي غير الكل معديه دي قمر بيطل على العالم ومحدش عارف مين ديه نجمه معديه ودي غير الكل معديه دي قمر بيطل على العالم ومحدش عارف مين ديه لا لا لا لا عدت م الكمين اللي واقف على اليمين أول طريق العلمين طب وخدانا لحد فين عدت م الكامين اللي واقف على اليمين أول طريق العلمين طب وخدانا لحد فين".