رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

"رجعي الفلوس" .. محمد العدل يهاجم حلا شيحة

محمد العدل - حلا
محمد العدل - حلا شيحة

رد المنتج محمد العدل، على تصريحات حلا شيحة، والتي هاجمت خلالها النجم تامر حسني،  بسبب مقاطع غنائية من فيلم "مش انا" الذي جمعتهما معًا.

 

اقرأ أيضًا .. بسبب مشاهدها في فيلم "مش أنا".. حلا شيحا تهاجم تامر حسني وتغلق التعليقات

 

وكتب "العدل" عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك":" اللى عملتيه شايفاه حرام .. هتصرفى فلوس حرام .. رجعى الفلوس ".

 

المنتج محمد العدل

 

وهاجمت الفنانة حلا شيحة، نجم الجيل الفنان تامر حسني، بسبب بعض المشاهد التي جمعتهما معًا من فيلم "مش أنا"، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

 

اقرأ المزيد .. "الأكثر شعبية في السينما العراقية".. إشادات رواد تويتر بـ فيلم مش أنا

 

وكتبت "شيحة":"  انا اتفاجئت جدا بنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في أيام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصا بعد آخر بوست نزلته ووضحت فيه أنا أيه، واتفاجئت أكتر خصوصا بعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات وأكدلي أنه حيحترم رغبتي ".

 

وأضافت، احنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقايس ربنا أحنا لم ولن ننجح أنا عارفة و متاكدة أن زملائي جواهم خير بس للأسف فتنة الشهرة والنجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الأمور صح".

حلا شيحة

وتابعت، بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا وأنا عيطت لأني شفت نفسي في المشاهد دي .. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها و كلنا بنغلط ولازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة إننا بنغفل و بننسى، أنا مش حتكسف من حد أنا تبت من المشاهد دي و

هي لا تصح وأنا غلطت و بصلح وأهم حاجة أن ربنا يرضى عني لأن في الآخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة و لا النجاح لا هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص احنا أغلبنا ناسينها إلا القليلين منا، والفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا و منبقاش قدوة لولادنا يبقي باطل و ميبقاش فن".

 

حلا شيحة

 

واختتمت، "احنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي و حابة افكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه انا مش بتمنى أموت وأنا مطرب انا دايما خايف من كده.. كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك و جوانا كلناشوفه تاني يمكن يفكرك ان جواك اكيد في صراع و انا وكلنا بنغلط بس المهم في الاخر نتدارك الغلط و نصلح .{إِلَّا مَن تَابَ وَءَامَنَ وَعَمِلَ عَمَلاًصَـٰلِحاً فَأُو۟لَـٰۤىِٕكَ یُبَدِّلُ ٱللَّهُ سَیِّـَٔاتِهِمۡ حَسَنَـٰت وَكَانَ ٱللَّهُ غَفُورا رَّحِیما}.. الله على كلام الله وجماله يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد.".

 

tags  موضوعات ذات صلة

تامر حسني يستحوذ على صدارة يوتيوب لهذا السبب