رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

اشادات على تويتر بأداء أمنية خليل في مسلسل ليه لا

مسلسل ليه لا
مسلسل ليه لا

أشاد العديد من رواد موقع التواصل الاجتماعي "تويتر" بأداء الفنانة أمينة خليل والفنان محمد الشرنوبي، في مسلسل ليه لا الذي يذاع في الوقت الحالي.

ويشارك فى المسلسل عدد كبير من الفنانين بجانب أمينة خليل، منهم هالة صدقي وشيرين رضا ومحمد الشرنوبي ومريم الخشت ‏وهاني ‏عادل وعمر السعيد وناردين فرج. من إخراج مريم أبوعوف‎.‎

وفاء نسيم كتبت "في المشهد هدا من مسلسل" ليه لا "عليا كانت مضايقة ومتخانقة مع مامتها وعندها ضغط شغل وخربشات بحياتها..حسين سألها محتاجه حاجه..؟حكتلو محتاجه أفضفض حاسة حالي رح أنفجر قلها تعي نلف في الشارع وإحكيلي مالك في وسط وهي بتحكيلو عن مشاكلها وضغوطاتها..أخدها مكان بسيط تاكل منه بطاطس من عربية".

مرام كتبت " خيرا أحد تكلم عن موضوع الحيوانات، بمجرد انهم ذكروا هالموضوع تحسب لصالح مسلسل #ليه_لأ بصراحة وأشكرهم لأنهم تكلموا عن تسمم الحيوانات لأنه جد ظاهرة منتشرة بالمجتمع ، على فكرة الست الحلوة ذي تكون أم أمينة خليل ومن المهتمين بحقوق الحيوان و عندها ملجأ عشان كذا كانت ضيفة الحلقة".

أماني عثمان كتبت " هو اللي بيحصل في مسلسل #ليه_لأ ده حقيقي ؟ اللي هو يعني أنا مخنوقة أطلع أفضفض لحسين و نجري ف الشارع و نغني و ماشالله فجأة

شوارع القاهرة بقت فاضية مفيهاش غير عالية و حسين ده بجد والا عشان أنا م الفلاحين مجدراش أصدق ؟".

لمياء كتبت " في مسلسل "ليه لا "...حسين سالها مش محتاجه حاجه؟! قالتله محتاجه افضفض حاسه ان انا هنفجر قالها تعالي نلف في الشارع واحكيلي مالك..... في وسط ما هي بتحكيله عن مشاكلها والقرف الي عندها وداها مكان بسيط  تاكل بطاطس من عربيه في الشارع".

عائشة كتبت " مسلسل ليه لأ لحد الحلقة السابعه قادر يوصف حاجات بتبقى جوانا ومن الواقع خصوصا الحلقة ٧ قدرت توصل للمُشاهد ان مش كل الي عارفينه صح ومش كل الي بنحبهم هيفهمونا ومش كل الحاجات تنفع تتقال حتى ولو في بوست أو استورى ومش كل الي بنخاف منه يستحق انه يتخاف منه أصلا وان الصدفه قادره تفرحنا".