رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

تفاصيل مثيرة حول طلاق منة عرفة ومحمود المهدي

منة عرفة ومحمود المهدي
منة عرفة ومحمود المهدي

أعلنت الفنانة منة عرفة عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "انستجرام" عن طلاقها من زوجها محمود المهدي، في منشور قائلة: تم الطلاق رسميًا وربنا يوفق الجميع.

(اقرأ أيضًا) شاهد.. الفنانة منة عرفة في "لوك" جديد

وانهالت عليها المئات من تعليقات المتابعين لها، والتي انقسمت مابين الداعمين لها، وآخرون يسخرون.

وكتب محمود المهدي عبر خاصية "الاستوري" على حسابه الشخصي على انستجرام تفاصيل الطلاق وأسبابه قائلًا: تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيانة وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها عشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان هي اللي كانت بتصرف عليها منه وبسبب اني كنت رافضها تشتغل في المجال ده وأمها مكانش عندها مانع تتنازل مقابل الفلوس بس كل حاجة بالدليل فضلت تحاول لحد ما خربت البيت وخدو فلوس مني كتير هي وأهلها واتهجموا عليا وخدوا العفش وبيعوني العربية واخواتها وكل حاجة بالدليل.

وتابع المهدي: وحقي عند ربنا وحسبي الله ونعم الوكيل في

خراب البيوت أمها بس والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجة عملتها هبينها وأنا ما طلعتش عمري اتكلمت من غير دليل أو إثبات بس للأسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه واليومين دول هنزل الحجات للأسف أهلها بعد أما شلتهم وصرفت وعملت عملو اللي ما يتعملش معايا.

وبعد ساعات قليلة من نشر "الاستوري"، قام محمود المهدي بحذفها، وكتب أخرى قائلًا فيها: حسبي الله ونعم الوكيل في

كل أم ورا خراب بيت بنتها وكل همها الماديات بس ربنا يعوضني على كل خسارة خسرتها وثقتي في ربنا كبيرة لأني ما قصرتش بالعكس كنت بحافظ.

طالع المزيد من الأخبار عبر موقع الوفد