رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

أغنية ليه لـ حسين الجسمي تتخطى الـ 4 ملايين ونصف مشاهدة

حسين الجسمي
حسين الجسمي

 سجل الفنان حسين الجسمي بأغنيته الجديدة "ليه"، أكثر من 4 ملايين و 600 ألف مشاهدة، وذلك خلال 10 أيام من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ ايضًا..حسين الجسمي يجتاز الـ2 مليون مشاهدة بأغنية "ليه"

تفاصيل أغنية ليه حسين الجسمي:


 الأغنية من كلمات: مصطفى مرسي، ألحان: وليد سعد، توزيع: أحمد إبراهيم، تقول كلماتها: "هو اللي كده قسّاك وِخلّاك غيّرت كل كلامك ليه يعني اللي قولتُه ده كله أنساه وقصدك ضحكت عليا بيه بيّاع.. غدّار وغدرت بيّا ف غمضة عين كدّاب .. خدّاع وانا اتخدعت بكلمتين ليه خلتني أحبك ليه يا حبيبي ليه علّقت قلبي بيك ومشيت ولا بُعدي أثّر فيك بكّيتني بس عليك وياريت ماكُنتِ حنّيت ليك".

 

 

كانت آخر الإصدارته الغنائية لحسين الجسمي من خلال أغنية"دلع واتدلع"، التي حققت أكثر من 29 مليون مشاهدة، خلال شهر من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

كلمات أغنية "دلع واتدلع" حسين الجسمي:

 الأغنية كلمات تامر حسين، ألحان حسين الجسمي، توزيع توما.

تقول كلماتها: "هات .. هات إيدى ف إيدك هات شايله الدنيا مُفاجأت بتبان لنا م البدايات ليك ... قلبى إتسلم تسليم من غير ولا سين ولا جيم وضربلك 100 تعظيم دلع وإتدلع عيش قول للأيام بشويش فى اتنين بيحبّوا جديد على مهلِك وماتجريش أصل القلب ومايريد فى حاجات فيها مانفتيش أيوه القلب ومايريد وأجمل م الفرح مفيش روق ... مابقاش في ما بينا فروق ولا ف غلاوتك مخلوق

يا معلّي ف قلبي الشوق يوم .. يوم ندي الدنيا طناش لسه انا وانت ما عيشناش فُك وما تحبّكهاش".

 

أغنية طير المحبة حسين الجسمي:
 كانت أحدث الإصدارات الغنائية للجسمي من خلال أغنية "طير المحبة"، التي طرحها مساء

أمس، وحققت أكثر من 400 ألف مشاهدة.

تقول كلماتها: "طير المحبة كفخ يا ضامر السرجوف وعلى طوى الضلوع صدر اللي يبيك اوكر لو تنكر إن قلبك المرهف علي ملهوف وتسأل القلب قال القلب لا تنكر تشكر على البسمة اللي نارها في الجوف أما على الصد والهجران ماتشكر بنات آدم وحو اء من عنود النوف و اللي الى عرضت جمالها يسكر مقارنة بالذي تمتلكه من وصوف بيني وبينك صراحة الشي ما يذكر ترزلي منحرٍ يدعو إلى المعروف وتلدلي عين تنهاني عن المنكر تنكر بعود تقاسيمه تخطف الشوف واذا سألتك تقول ان الغرام أمكر الكر والفر للعاشق ماهو مألوف وشلون تقدر تزيد الفر وألا الكر.

 

لمزيد من أخبار الفن.. اضغط هنا