عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

كارمن سليمان تتخطى المليون و400 ألف مشاهدة بأغنية "لمعلوماتك"

كارمن سليمان
كارمن سليمان

 حققت الأغنية الجديدة "لمعلوماتك" للفنانة كارمن سليمان، أكثر من مليون و400 ألف مشاهدة، وذلك خلال مايقرب من أسبوع من طرحها على قناتها الرسمية عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

اقرأ أيضًا..كارمن سليمان تكسر حاجز المليون مشاهدة بـ "لمعلوماتك"

 

تفاصيل أغنية لعبتي

كلمات: أحمد سرور ألحان: مصطفى جاد توزيع مكس وماستر: جلال الحمداوي، وتقول كلماتها: "سُبحان الله في إيه اتغير!! ‎من يوم ما قابلتك و الدنيا احلوت أكتر ‎طب الباب مفتوح ببساطة اتفضل ‎سيرتك سبقاك مش محتاجة أستنى ولا اسأل ‎و مش داخلة معاك في تفاصيل متقالة ومتعادة كتير ‎كان دم الدنيا دي تقيل من قبل ما أقابلك ‎ولمعلوماتك في جزء مهم جدًا في الموضوع ده فاتك ‎أنا واحدة من غيرها لا يمكن هتعيش حياتك ‎وهتتعب لو مش عامل كل ترتيباتك ‎لو كان دا رهان ف إنت اللي كسبته ‎خلتني أغير حساباتي و اللي أنا رتبته ‎أيوة انت بقيت ف الكفة الطابه وغلاوتك أهي كل شوية بتزيدلها حابة ‎ومش داخلة معاك في تفاصيل متقالة ومتعادة كتير ‎كان دم الدنيا دي تقيل من قبل ما أقابلك ‎ولمعلوماتك في جزء مهم جدًا في الموضوع دا فاتك ‎أنا واحدة من غيرها لا يمكن هتعيش حياتك ‎وهتتعب لو مش عامل كل ترتيباتك".

كانت آخر الإصدارات الغنائية لـ كارمن من خلال أغنية "لعبتي"، التي حققت أكثر من 830 ألف مشاهدة.

 

تفاصيل أغنية لعبتي

 

الأغنية من كلمات: نور عبدالله، ألحان:مصطفى العسل، توزيع: عمر الخضري، وتقول كلماتها"مرك ما شفت واحدة ‎بتحب واحدة واحدة؟ ‎اياك فاكرنى سهلة ‎فى صبر والا..محتاج مساعدة؟؟ ‎انا يا سيدى فايقة ‎متدلعة ورايقة اثبت كده وطاوعني ‎لو هي يعني..مافيهاش مضايقة ‎لعبتى وحتتي ‎وليا انا خطتى ‎بس تمشى عاللى انا هقول عليه ‎فى الدلع والهنا ‎سيبنى اقول مين انا ‎واكتشفنى وشوفنى شاطرة قد ايه ‎هدوقك سعادة ‎حاجة فريش بزيادة ‎كل اللى عيشته حاجة ‎واللى انت هتعيشة..جنبى حاجة ‎هتبتدى بقساوة ‎وتنتهى بغلاوة ‎هى الحياة دى عايزة ‎ولا ليها لذة..غير بالشقاوة؟".

 

أغنية كارمن سليمان "لينا رقصة"

يذكر ان كارمن قد طرحت مؤخراً أغنية "لينا رقصة"، والتي سجلت أكثر  45 مليون مشاهدة

عبر  "يوتيوب"، كلمات وألحان عزيز الشافعي، توزيع جلال حمداوي، وتقول كلماتها" يا نقاوة عينيا، ياروح قلبي يا أغلى الناس معقولة حلاوتك دي  بدوب في إيديك من الإحساس يا نقاوة عينيا يا روح قلبي يا أغلى الناس معقولة حلاوتك دي بدوب في إيديك.

 

من الإحساس لا بنام يا حبيبي ولا بهدى ولا بقدر أعيش ليلة واحدة من غير ما أشوفك فيها هو انت هتيجي كام مرة في العمر يا روحي غير مرة وأنا عايزة أتمتع بيها ولينا رقصة  لينا رقصة.. أنا وانت مفيش حاجه ناقصة مزيكا وفرحة كبيرة  خلصانة يا حبيبي كدة خالصة لينا رقصة أنا وأنت مفيش حاجه ناقصة مزيكا وفرحة كبيرة خلصانة يا حبيبي كده خالصة  ولينا رقصة سبحان مين جمعنا حبيبي صدفة بألف معاد حياتي جنبك ليها معنى ياريت عمري معاك يتعاد كان فين حبك من بدري  قلبي من الفرحة بيجري ع الحتة اللي تكون فيها اتمنيتك من الدنيا مش عايزة خلاص حاجة تانية  دي حياتي انت اللي ماليها ولينا رقصة لينا رقصة.. أنا وانت مفيش حاجة ناقصة مزيكا وفرحة كبيرة خلصانة يا حبيبي كدة خالصة ولينا رقصة أنا وانت مفيش حاجه ناقصة مزيكا وفرحة كبيرة خلصانة يا حبيبي كده خالصة ولينا رقصة".

 

موضوعات ذات صلة..

أغسطس.. كارمن سليمان في أوبرا إسكندرية

ابتداءً من 15 أكتوبر| عودة مسرحية "ياما في الجراب يا حاوي"

.فيديو..كارمن سليمان تطرح "لمعلوماتك"