رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

في 3 أيام..أغنية "شطبنا" لـ رامي صبري تجتاز الـ 300 ألف مشاهدة

حققت أغنية "شطبنا"، للفنان رامي صبري، أكثر من 300 ألف مشاهدة، وذلك في 3 أيام من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

الأغنية من كلمات:محمد عاطف، ألحان:أحمد زعيم، توزيع:وسام عبد المنعم.

وتقول كلماتها" ناس بانوا ... على نياتهم ... منفعوش على قد ما ضروا بس انا برضه ... برضه محدش ... يجي عليا ويكسب عمره في ناس بانوا ... على نياتهم ... منفعوش على قد ما ضروا بس انا برضه ... برضه محدش ... يجي عليا ويكسب عمره طيبة قلبي دي بتطمعهم ... بتشجعهم ... يتصرفوا كده هخلص منهم ... وابعد عنهم ... وهندمهم أوي على كل ده شطبناقفلنا بابنا ع اللي اختار عذابنا والله".

يذكر أن آخر إصدارات صبري الغنائية كانت من خلال أغنية "مش مرتاحين" التي تم طرحها كتتر غنائي لمسلسل "طلقتك نفسي"، من كلمات وألحان "عزيز الشافعي، توزيع: نادر حمدي.

اقرأ أيضاً.في يومين..أغنية شطبنا لـ رامي صبري تحصد أكثر من 230 ألف مشاهدة

إضافة إلى أغنية "خليني أشوفك تاني"، التي طرحها في نوفمر من العام المضي، وسجلت أكثر من 5 مليون مشاهدة، كلمات: أحمد علي موسى، ألحان:مدين، توزيع :جلال حمداوي، وتقول كلماتها" .. مشتاق وعينيك وحشاني وبفكر دايمًا فيك..وحياتك حِن عليا

.. سَلِم كدا صفي النية دا أنا جاي مسَلِم ليك .. خليني أشوفك تاني .. مشتاق وعينيك وحشاني وبفكر دايمًا فيك .. ياحبي بيحِن عليا ..سَلِم كدا صفي النية دا أنا جاي مسَلِم ليك .. وصي قلبك شوية .. منك خليني أقَرب دا الحب حبيبي جنة واسأل عنه اللي جرَّب .. هيقولك نعمة غالية .. معقول م النعمة تهرب وصي قلبك شوية .. منك خليني أقَرب دا الحب حبيبي جنة واسأل عنه اللي جرَّب .. هيقولك نعمة غالية .. معقول م النعمة تهرب خليني أشوفك تاني .. مشتاق وعينيك وحشاني وبفكر دايمًا فيك .. ياحبيبي حِن عليا .. سَلِم كدا صفي النية دا أنا جاي مسَلِم ليك .. يا قمر ساكن في العالي .. ع الحال دا بقالي ليالي ".