رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

فيديو..أغنية "ليه" لـ محمد فؤاد تقترب من المليون مشاهدة

اقتربت الأغنية الجديدة لـ محمد فؤاد من حاجز المليون مشاهدة، وذلك في مايقرب من أسبوع من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

الأغنية من كلمات: أسامة محرز، ألحان:محمد خلف، توزيع: أحمد عبد السلام. وتقول كلماتها "ليه.. يوميها لما جه قالي نبعد قولت أه و ساعتها ليه ما حاولتش أتفاهم معاه ما اعرفش إيه اللي ماخلانيش اصبر عليه فات علي بعاده ايام وتعباني الحياة

 

زي اللي كان عايش في حلم و منه تاه مش قد بُعده وافقته ليه و عاندته ليه؟ و إزاي أنا علي طول كدا سيبته..أهو خسرته بتيجي سيرته أبوس صورته وأبكي عليه صعبه الحياة نفسي أروح عنده..أعيش يوم لو هموت بعده خلاص وقفت حياتي عليه".

 

اقرأ أيضا..فيديو..أغنية (ليه) لـ محمد فؤاد تسجل أكثر

من 850 ألف مشاهدة

 

يذكر ان آخر إصدارات فؤاد الغنائية، كانت من خلال أغنية "الحفلة"، التي طرحها خلال ديسمبر من العام الماضي، التي بلغ عدد مشاهداتها أكثر من 400 ألف مشاهدة.

 

وتقول كلماتها"في الحفلة..و الساعة ١٢ و الناس مالية المكان..و اللمة كبيرة جدا واقفين كدا ليه يا جدعان؟! شغل الإذاعة..علّي السماعة.. سيبك م الوقت..أنت ما صدقت..أفرح لك ساعة.. روّق يا برنس..و بلاش ساسبنس.. إدخل في المود..خليك موجود..ما تعّلي السنس.. أرقص و اتحرك..و بلاش تتفرج..".