رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

مرقس عادل يوجه رسالة لجمهور حواديت الشانزليزيه

بوابة الوفد الإلكترونية

أعرب المخرج مرقس عادل عن سعادته بردود فعل الجمهور على العرض الثاني من مسلسل "حواديت الشانزليزيه" الذي يتم عرضه حاليا عبر أحد القنوات الفضائية، وذلك عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي الشهير "فيسبوك".

وكتب "مرقس" عبر صفحته قائلًا : "يعاد عرض مسلسل حواديت الشانزليزيه حاليا علي قنوات CBC و CBC drama .. سعيد جدا بردود الأفعال كمان علي العرض التاني وسعيد أكتر بتفاصيل الواحد تعب فيها جدا في التحضيرات وصلت لناس كتير من القائمين علي الفن والجمهور  من العرض الأول بصراحة".

وتابع : "تفاصيل المسلسل مختلفة حركة الكاميرا مع كل شخصية حسب حالتها و اللوحات العالمية التي أضافت لمعني اللحظة  و كمان الموسيقي و الأغاني المستخدمة داخل المسلسل اللي بتوصل معني كل التفاصيل سعيد جدا أنها وصلت لمشاهدين كتير وطبعا في حاجات كتير لسة

و بردو مبسوط أن الصراع الرئيسي وصل بالشكل اللي كان نفسي فيه لمحبين المسلسل".

وأضاف : "صراع القبح و الجمال.. أتمني لحضراتكم مشاهدة ممتعة.. حواديت الشانزلزيه.. الأشياء ليست كما تبدو و كذلك الأشخاص.. حبيت أقول لحضراتكم هنا شكرا لكل اللي بعتلي و مكنش شاف المسلسل و اللي بيشوفوه للمرة التانية ومستمتعين شكرا ليكم جدا.. وبإذن ربنا كمان اللي جي أحلى وأحلى.. وبشكر كل فريق العمل اللي ساعدني في كل التفاصيل دي.. بعض من لقطات وتفاصيل المسلسل و اللي حابب يضيف.. شكرا مرة تانية".