رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

ريهام حجاج بعد زواجها بطليق ياسمين عبدالعزيز: مفيش راجل بيتسرق

ريهام حجاج
ريهام حجاج

 ردت الفنانة ريهام حجاج عل منقديها، بشأن زواجها من طليق ياسمين عبدالعزيز، عبر حسابها الشخصي بموقع الصور والفيديوهات "إنستجرام"، بصورة لها من زواجها الأول، تداولها أخيرًا رواد مواقع التواصل الاجتماعي.


 وعلقت "حجاج" على الصورة قائلة: "الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة وتنشرها على أنها شىء ممكن يضايقني، أحب أقولهم إطلاقًا، كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مطلق أصلًا، إن دلت على شيء فتدل على مرض النفوس، ونصيحة للستات الفاضية، مفيش راجل بيتسرق".

 

 أضافت "حجاج": "الناس بتتجوز وتطلق عادي وكل شئ قسمة ونصيب، وربنا اللي بيبقى كاتب ومقدر، بلاش تفاهة ولو كل واحد طلع صورته من خمستاشر سنة هيلاقي شكله اختلف عادي!! "خاصة صور الأفراح اللي فيها ٣ كيلو مكياچ"، دا رسمة الحواجب بتفرق، المهم الجوهر، وأنا مفيش حاجة في حياتي ممكن أتكسف منها، واللي حاصل دا تفاهة وحقد عشان دا

جواز".

 

وختمت حديثها قائلة: طبعًا الكلام دا للمرضى النفسيين، أما كل الناس الطبيعيين اللي باركتلي وفرحتلي ومعرفتش أرد عليهم من كترهم، بشكرهم وبقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم، يوم ١٠ فبراير على سي بي سي، إن شاء الله".

 يذكر أن ريهام حجاج تنتظر عرض مسلسلها الجديد "كارمن" على قناة cbc الذى تخوض به أولى بطولاتها المطلقة فى عالم الدراما التلفزيونية، حيث يعرض حاليًا على إحدى القنوات العربية.

 

 والمسلسل من تأليف خالد حمام، وإخراج حسين شوكت، ويشارك فى بطولته، بجانب ريهام حجاج، كل من، محمد كيلانى، ولاء الشريف، شيرين، نور محمود، عمر الشناوى، عبير منير، وأحمد حلاوة، وليلى عز العرب.