رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

شاهد.. آراء جماهير القلعة البيضاء بعد افتتاح قناة الزمالك

بوابة الوفد الإلكترونية

 افتتحت قناة الزمالك رسميًا مساء أمس الأربعاء، 22 يناير 2020، ونالت إعجاب العديد من الجماهير الزمالكاوية العاشقة للنادي.

 قال أحد المغردين: "بسم الله ما شاء الله، قناة الزمالك والافتتاح عامل بهجة على السوشيال ميديا، حاجة نفتخر بيها والله، وسوف يبقى في عقول الزملكاوية.. هذا التاريخ بهذا اليوم هو يوم الأربعاء 2020/1/22.. ألف مليون مبروك هذا المنبر الذي كنا نتظره وأخيرًا تحقق والحمدلله".

 قالت مغردة: "لما جماهير تقعد تعد باليوم والساعة والدقيقة الباقي من الزمن على افتتاح قناة باسم فريقهم، اعرف إن دول جماهير الزمالك، التي ستجعل القناة عملاقة في يوم ميلادها".

 وأضاف آخر قائلًا: "صوت ومسمع في الإعلام وليك لوحدك والتنافس هيكون حلو بين القناة ومايكل وهشام ورغد علشان كل واحد يطلع حاجة حلوة علشان الكيان 1911 سنة زمالك، ولا عزاء للحاقدين اللي مش

طايقين نفسهم".

 وأضافت مغردة أخرى قائلة: "الحاجةه الحلوة في جمهور الزمالك إنه مختلف وبيحب النادي عشان النادي مش عشان بيكسب بس، وبحب لعب الزمالك، وساعات بحب أشوف الزمالك بيلعب حلو أكتر ما يكسب كل ما هو زملكاوي جميل".

 ويضيف أحد المغردين: "صباح قناة الزمالك اللي هنترفد بسببها ولا إيه، الواحد نايم الساعة ٦ وصاحي ٧.٣، ومش شايف قدامه ولا وراءه بس على قلبي زي العسل على كل واحد قطع نومته علشان مستقبل مش باين له رأس من رجلين.. صبحكم رضا من الرحمن".