رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

أحمد سعد في صدارة يوتيوب بسبب "صاحبي يا جدع"

أحمد سعد
أحمد سعد

تصدّر الفنان أحمد سعد بأغنيته الجديدة "صاحبي ياجدع" مع الفنان الصاعد محمد أسامة، قائمة الأكثر مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..أبرزهم حلقوم وسمير وجليلة.. أدوار طفولية بدرجة الكبار في دراما رمضان 2022

حصلت الأغنية على المركز الثالث في قائمة الأكثر مشاهدة، بأكثر من 100 ألف مشاهدة، من كلمات منة عدلي القيعي، ألحان:إيهاب عبد السلام، توزيع:فهد، وتقول كلماته:"صاحبي يا جدع يا قوى يا بطل ..... عارفك من يومك وانت جبل ‎ده انت اللى بتقوينا ... قبطان وأنا السفينة ..هتزوقنى فوق ونعدى الموج ‎بكرة ما يعود من تانى حروب وارجع واشيلك بالشقلوب ونغنى غنوة جميلة ‎نلعب سوا وسط العيلة نضحك ونعيش فى تبات ونبات ‎طب بكرة بعيد ... لا لا لا ‎لا شكله بعيد .. ده هوا ‎لا .. ده جاى أكيد".

 

أغنية "النفسية" أحمد سعد

كانت أحدث الإصدارات الغنائية لـ أحمد سعد من خلال أغنية "ألنفسية" والتي حققت أكثر من 2 مليون مشاهدة، وتقول كلماتها:"النفسيه مش اللي هي الله يعيني ع اللي فيا أنا مش مصدق إن أنا عايش ولسه في ف عمري بقيه

أنا ضايع من نفسي وروحي ومفيش حواليا إلا جروحي وادي ناس عماله تدوس قلبي وادي ناس عماله تدوس روحي مخنوق م الدنيا وعمايلها بتعذب وأتهان وأحايلها وأتمرمغ بالحزن وساكت تحلو بتجري توحلها إيه دار بين أيامها وبيني بتموت فيا قصاد عيني بتقوي إللي ظلمني عليا ولا سابت حد يقويني النفسيه مش زعلان مش زعلان من جرح وقسوه ولا زعلان على ناس خدعوني أنا زعلان على روحي الحلوه وضحكتي دي إللي ف لحظه سابوني وبقيت حد لا لون ولا طعم منحوت فوق على وشه الهم كاره كل العيشه وناسها بعد ما داق جبروت الظلم من دلوقتي أنا هقفل بابي وأرجع أعيد من تاني حسابي".

 

لمزيد من أخبار الفن..اضغط هنا