عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

أيمن بهجت قمر يحتفل بأغنية لحماقي.. اعرف السبب

أيمن بهجت قمر
أيمن بهجت قمر

 نشر الشاعر والسيناريست أيمن بهجت قمر، أحدث إحصائيات أغنية "يا ستار"، للفنان محمد حماقي، وذلك عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي الشهير "فيسبوك".

 

 شارك أيمن جمهوره، إجمالي مشاهدات الأغنية، التي بلغت أكثر من 200 مليون مشاهدة على جميع المنصات الموسيقية التي تم طرحها من خلالهم.

مشاهدات اغنية ياستار

الأغنية كلمات: أيمن بهجت قمر، ألحان: محمد يحيى، توزيع توما، وتقول كلماتها "يا ستار قلبي ولّع نار ده أنا عيني منك مستحيل استغنى عنك نظرة ترضيني بالترتيب سيبلي نفسك سيب واهدالي واسمع ده انت سحر عينيك يطمّع بان اوي في عيني خدت بالي وانت قدامي بنسى روحي واسمي وكلامي هي دي بالظبط أحلامي مش هدور واحتار والنهارده كلامنا سكّيتي بكرة تبقى في حضني وفي بيتي ده اللي هيحدده بقى تثبيتي والقمر يختار وسط الناس الجمال يتقاس لو جابوا سيرتك ولا بقى لو شافوا صورتك يبقى ده كفاية مش تهريج حن بالتدريج فيك سحر فرقك بس أنا اللي كشفت ورقك فكها معايا خدت بالي وانت قدامي بنسى روحي واسمي وكلامي هي دي بالظبط أحلامي مش هدور واحتار والنهارده كلامنا سكّيتي بكرة تبقى في حضني وفي بيتي ده اللي هيحدده بقى تثبيتي والقمر يختار".

ألبوم حماقي الجديد 2021

تفاصيل أغنية ياستار

 وتم طرحها عام 2019 ضمن أحدث ألبومات حماقي "كل يوم من ده"، والذي بلغت عدد مشاهداته

منذ طرحه حتى الآن أكثر من 700 مليون مشاهدة.

 

مشاهدات أغنية ياستار 2021

 يذكر أن آخر كتابات بهجت الغنائية من خلال أغنية "ابن ناس" لـ أحمد بتشان، والتي حققت أكثر من 5 مليون مشاهدة خلال أسبوع من طرحها عبر "يوتيوب"، من ألحان:وليد سعد، توزيع:محمد شفيق، وتقول كلماتها"هات الميزان .. وافرش يلا الكل هيتقاس واحسبلي مين .. بان في الشده ومين الهجاص عدوا اللي اكلوا.. في اطباقنا,وقطعوا في فروتنا من كل عشره خمستاشر .. في واحد ابن ناس مش بكتره المعارف .. لا ولا بعدد الصحاب حتي لو رسيت علي .. صاحبين , تلاته واللي خان ماهو عارف .. دة خساره فيه العتاب اشتراك في العز .. باعك ع البلاطه الخبيث مفضوح بخبثه .. والنضيف لامش بـ لبسه واللي صاحبه خسيس ولبسه .. بالسلامة".

 

اقرأ أيضاً.. محمد عبده وحماقي يضيئان ليالي جدة في أكبر قبة بالعالم