رئيس حزب الوفد ورئيس مجلس الادارة

د.عبد السند يمامة

رئيس مجلس الإدارة

رئيس التحرير

سامي صبري

مفاجأة لـ"حماقي" من جمهوره في حفله بالمنصورة (فيديو)

ثقافة وفن

الخميس, 11 أغسطس 2022 00:17
مفاجأة لـحماقي من جمهوره في حفله بالمنصورة (فيديو)حماقي من حفل المنصورة
كتبت - تقى عادل

أحيا الفنان محمد حماقي، حفله الجديد في المنصورة، وسط حضور كامل العدد، وذلك ضمن انطلاق موسم الليالي الصيفية هناك.

اقرأ أيضًا..ممنوعات حفل حماقي في المنصورة

حماقي يقدم أغنية منذ 12 عامًا ورد غير متوقع من الجمهور

فاجأ حماقي حاضري الحفل بتقديم أغنية "بتداري" للمرة الأولى منذ سنوات، بعد أن سيطرت على تريند تيك توك الشهير خلال الشهور الماضية، وسجلت ملايين المشاهدات.

شاهد الفيديو من هنا

قدم حماقي الأغنية وسط صيحات من الجمهور بترديد الأغنية خلفه، بجانب تقديم أحدث أغانيه الصيفية "أدرينالين"، للمرة الأولى في حفل جماهيري منذ طرحها، حيث سيطرت على المركز الأول في قائمة الأكثر مشاهدة على يوتيوب، لمدة 12 يومًا من طرحها.

 

حماقي من حفل المنصورة

أجواء حفل حماقي في المنصورة 2022

استمرت وصلة حماقي الغنائية لما يقرب من ساعتين قدم فيها "نفسي أبقى جنبه، ياستار، مابلاش، لو هتسيب، أجمل يوم، واحدة واحدة، وغيرها..." وسط هتافات عالية من الحضور وتفاعل لافت مع برنامجه الغنائي.

مفاجأة لـ

وفي سياقٍ متصل يستمر حماقي في حفلاته الغنائية بـ ليلة غنائية أخرى في السعودية، داخل إحدى المنتجعات الساحلية في مدينة جدة وذلك في الـ 12 من أغطسطس الجاري.

مفاجأة لـ

أغنية أدرينالين محمد حماقي

كانت أحدث الإصدارات الغنائية لـ حماقي هي "أدرينالين"، والتي سجلت أكثر من 10 ملايين مشاهدة عبر "يوتيوب"، من كلمات وألحان عزيز الشافعي، توزيع تميم.

وتقول كلماتها:"

"لمست أيدي عملت كونتاكت الكهربا مسكت في الشرايين زودت الأدرينالين .. قلبي وعيني

مش قادرين مشت قلبي على الخط ماراحش شمال وماشافش يمين انا هنجت اتبنجت اتمزجت انا معمولي كمين الله عالبسمه البسمه والعود والرسمه الرسمه جايه في وقتها والله ماهي جت في اللحظه الحاسمه الله عالخفه الخفه والعود واللفه

اللفه جايه في وقتها والله ماهي جت من

 

بعد اللهفه ثانيه واحده بس نفهم الجمال ده مش بيرحم الجمال ده ناره قايده كل نظره متعه زايده ثانيه واحده بس ندرس الجمال ده يهري يفرس الجمال

ده ناره والعه من الدلع ومن الملاوعه لحظه واحده بس هدّوا الجمال ده مين اللي قده الجمال ده ناره جنه معذورين لو اتفتننا لحظه واحده لحظه واحده لا بجد احلى

واحده في الطعامه زايده حته حتتين تلاته سته".

 

أغنية محمد حماقي جمالها استثنائي:

 بجانب أغنية "جمالها استثنائي"، التي سجلت أكثر من 18 مليون مشاهدة عبر "يوتيوب"، كلمات تامر حسين، ألحان عزيز الشافعي، توزيع تميم.

 

تقول كلماتها:

 "أنا دُخت كتير وراها.. لو أشوفها أنا ببقى طاير زي اللي مسك

في لعبة.. داس على كل الزراير ما أنا من إعجابي بيها.. متلخبط مش هجادل أنا بس فاضللي حبة.. وأديها عمري اللي فاضل جمالها استثنائي.. جمالها استثنائي مافيش منه نهائي.. دي غطت ع الباقي بصراحة كده.. غير التانيين دول جنبها.. مابقوش باينين وسألتها.. طب جايبة منين الضحكة الحلوة ديَّ الله هالله هالله.. في عينيها الفرحة هالّة الله هالله هالله.. إديني الفرصة ياللا جمالها استثنائي.. جمالها استثنائي مافيش منه نهائي.. دي غطت ع الباقي بصراحة بقى.. دي ماحصلتليش كنز اتلقى.. فرصة مابتجيش كان قبلها.. مابيعجبنيش وأهي دي اللي ملت عينيا الله هالله هالله.. في عينيها الفرحة هالّة الله هالله هالله.. إديني الفرصة ياللا جمالها استثنائي.. جمالها استثنائي مافيش دي غطت ع الباقي".

 

أهم الاخبار