رئيس حزب الوفد

بهاء الدين أبو شقة

رئيس مجلس الإدارة

د.هانى سري الدين

نائب رئيس مجلس الإدارة

م.حمدي قوطة

رئيس التحرير

د.وجدي زين الدين

فيديو.. أحمد بتشان يقترب من نصف مليون مشاهدة بـ "يلا كمل"

فن

الخميس, 28 أكتوبر 2021 12:51
فيديو.. أحمد بتشان يقترب من نصف مليون مشاهدة بـ يلا كملأحمد بتشان

كتبت - تقى عادل

تقترب الأغنية الجديدة للفنان أحمد بتشان "يلا كمل"، من حاجز النصف مليون مشاهدة، وذلك خلال أسبوع من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..أغنية "يلا كمل" لـ أحمد بتشان تسجل أكثر من 380 ألف مشاهدة

تفاصيل أغنية "يلا كمل"

الأغنية من كلمات:خالد فرناس، ألحان:عمرو الشذالي، توزيع:توما، وتقول كلماتها:"لا كمل زي ما انت واعتبرني مش هنا ما انت جنبي زي ما مش مأثر فيك انا هبعد احسن مش هضيع وقتي اكتر من كدا مش سايبلي حلول بديلة الا فكرة بعدنا يلا كمل زي ما انت واعتبرني مش هنا ما انت جنبي زي ما مش مأثر فيك انا هبعد احسن مش هضيع وقتي اكتر من كدا مش سايبلي حلول بديلة الا فكرة بعدنا توه وتوه في الحكاوي مش هجادلك عالعموم مهما كان اللي انت شايفه مش هيفرق عندي يوم كنت راضي بحب عادي كنت ممكن اقبله بس قلبك كان مترجم حبي ضعف استسهله توه وتوه في الحكاوي مش هجادلك عالعموم مهما كان اللي انت شايفه مش هيفرق عندي يوم كنت راضي بحب عادي كنت ممكن اقبله بس قلبك كان مترجم حبي ضعف استسهله قول يا بايع كل حاجة ليه بتعمل كل دا كنت عايزك تبقى

جانبي ترعى فيا ربنا هو صعب عليك دا يعني ولا دا طبعك كدا متفاجئتش من النهاية كنت حاسس بيها انا قول يا بايع كل حاجة ليه بتعمل كل دا كنت
عايزك تبقى جانبي ترعى فيا ربنا هو صعب عليك دا يعني ولا دا طبعك كدا متفاجئتش من النهاية كنت حاسس بيها انا توه وتوه في الحكاوي مش هجادلك عالعموم مهما كان اللي انت شايفه مش هيفرق عندي يوم كنت راضي بحب عادي كنت ممكن اقبله بس قلبك كان مترجم حبي ضعف استسهله".

يذكر أن بتشان طرح أخيرًا أغنية "ابن ناس"، وذلك خلال يونيو الماضي، وحققت أكثر من 5 ملايين مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب". 

 

تفاصيل أغنية "ابن ناس":

 يذكر أن بتشان طرح أخيراً أغنية "ابن ناس"، وذلك خلال يونيو الماضي، وحققت أكثر من 5 ملايين مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

الأغنية من كلمات: أيمن بهجت قمر، ألحان: وليد سعد، توزيع: محمد شفيق، تقول كلماتها: "هات الميزان.. وافرش يلا

 

الكل

هيتقاس واحسبلي مين .. بان في الشده ومين الهجاص

عدوا اللي اكلوا.. في اطباقنا,وقطعوا في فروتنا من كل عشره خمستاشر .. في واحد ابن ناس مش بكتره المعارف.. لا ولا بعدد الصحاب حتي لو رسيت علي .. صاحبين , تلاته واللي خان ماهو عارف .. دة خساره فيه العتاب اشتراك في العز .. باعك ع البلاطه الخبيث مفضوح بخبثه .. والنضيف لامش بـ لبسه واللي صاحبه خسيس ولبسه .. بالسلامه كله واضح .. كله باين الأمين مين.. م اللي خاين سوق نداله تعالي عاين .. عندي يااااما".

 

إضافةً إلى أغنية "أيام وفاتوا"، التي تم  طرحها خلال مارس الماضي ، وحققت أكثر من 6 ملايين مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

أغنية أيام وفاتوا لأحمد بتشان:

 الأغنية من كلمات: هشام صادق، ألحان وتوزيع: محمد شفيق، تقول كلماتها: "أيام و فاتوا و خسارة صعب أحكيلكوا شوفت انا فيها ايه أيام ما عدتش بسهوله مين ذكرياته مافيهاش حاجات توجع و ناس داست عليه كل قلب و فيه اللي فيه هنعمل إيه طابور واقفين بنتعلم ف مش زعلان أنا بس الصدمة خضتني في مين فالدنيا عاش من غير ما يتألم و إيه يعني إن مره مشاعري ضلِّتني في حاجات كتيره كان يجرى إيه لو كنا عادي ما شوفناهاش يا ريته كان بس بإيدينا في حمول كبيره وانا لو بإيدي الوضع كنت ما شيلتهاش خلاص دلوقتي ما علينا".

 

موضوعات ذات صلة..

أغنية "يلا كمل" لـ أحمد بتشان تجتاز الـ 70 ألف مشاهدة

فيديو| أحمد بتشان يقترب من ربع مليون مشاهدة بـ "يلا كمل"

"يلا كمل" لـ أحمد بتشان تقترب من الـ 300 ألف مشاهدة

أهم الاخبار