رئيس حزب الوفد ورئيس مجلس الادارة

د.عبد السند يمامة

رئيس مجلس الإدارة

رئيس التحرير

سامي صبري

أحمد موسى يعرض تسريب للإخوان بعد فنكوش 11/11 (شاهد)

ميديا

الاثنين, 14 نوفمبر 2022 22:36
أحمد موسى يعرض تسريب للإخوان بعد فنكوش 11/11 (شاهد)الإعلامي
كتب - أحمد فايق :

أذاع الإعلامي أحمد موسى، تسجيلا صوتيا للهارب والخائن آدم جبر يعترف فيه بفشل قنوات الإرهاب في الدعوى إلى الفوضى الجمعة الماضية؛ حيث انتقد هذا الشخص محمود وهبة الذي قال عنه إنه يعيش في الكاريبي وليس له قيمة في أمريكا.

 

اقرأ أيضا: أحمد موسى يبدأ برنامجه بقراءة الفاتحة على أرواح جماعة الإخوان | شاهد

 

وأكد موسى أن أحد العناصر المطرودة (قطاع الطرق) يتحدث عن المخابرات الإنجليزية، لافتًا إلى أن هؤلاء الأشخاص سيتفاجأون بما سنعرضه عبر البرنامج.

 

وأضاف أنهم تحدثوا أمس عن محمد ناصر وجاويش، مضيفًا: "واحد منهم؛ وقالك دول مين، وبيتكلم عن حجم الأموال؛ بيفضحوا نفسهم دلوقتي، وأبواق الإعلام الكاذب، وبيتكلم عن الهارب في أمريكا محمود وهبة"

 

وتابع  موسى: "الناس لازم تبقى عارفة بيقولوا إيه على بعض؛ قالك الموضوع مش اقتصاد عاوزين القصر (الحكم يعني) دايمًا بقولكم بيضحكوا عليكم بموضوع

الاقتصاد ده؛ بيدوروا إزاي يدخلوا القصر؛ متدورش على حاجة تانية من الإخوان المجرمين؛ علشان كدة قاعدين يفضحوا بعض".

 

تسريب آدم جبر

 

وقال  جبر في تسريبه الصوتي، إن الهدف من دعوات الفوضى في جمعة 11\11 هو "الوصول للقصر وليس الاقتصاد، فيما انتقد محمد ناصر ومعتز أيضًا".

 

وأكمل  الهارب:"الناس تقول الدعوة منتشرة والدعوة عاملة الناس ديه واخذة فلوس حلوة"،مستطردا:"شوية العيال الضايعة فشلت في دعوات 11 نوفمبر، محمود وهبة راجل على المعاش قاعد في الكاريبي، ومعتز ومحمد ناصر معرفش بيعملوا إيه، وكل اللي يهمهم يجمعوا الدولارات من اليوتيوب".