عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

سمية الخشاب: لو كحيت بطلع ترند.. ومش محتاجة أزود نجوميتي بمحمد رمضان

الفنانة سمية الخشاب
الفنانة سمية الخشاب

قالت الفنانة سمية الخشاب، إنها على علاقة جيدة بالفنانات غادة عبد الرازق ورانيا يوسف والمقارنة بينهم صعبة، قائلة: "أنا ورانيا يوسف وغادة عبد الرازق مفيش حد زي حدا وفى ناس بتطلع وترجع تقعد شويه وده العادي وطبيعية الحياة وفى مستويات حبه فوق وحبه تحت".

 

 

اقرأ أيضًا.. سمية الخشاب تطالب بإعدام المتسببين في انتحار بسنت خالد

 

وأضافت الخشاب، خلال حوارها ببرنامج "حبر سري"، مع الإعلامية أسما إبراهيم، المذاع على قناة القاهرة والناس، أن كل مرحلة تفرض عملها والانتشار مراحل، مضيفة: "أنا بحب رانيا وغادة وأتابع زملائي ورانيا فى مرحلة انتشار وتتعرف أكثر لحد ما توصل لمرحلة إنها تبقى مش عايزة تشتغلي كتير وتعمل عمل واحد أفضل".

 

 

وعن حال اشتراط شخص عليها ترك عملها مقابل الزواج والأسرة، ردت قائلة: "الجواز والخلفة ده نصيب وملوش علاقة بحاجة وفى ناس كتير مشهورة وعندها بيت وأولاد والحاجات دي بتاعت ربنا ولو جه راجل اشترط يقعدني فى البيت ده مرفوض ليه يتشرط عليا ده أنا اللي اتشرط عليه".

 

ونوهت إلى أنها لم تتفق مع النجم محمد رمضان في الفيديوهات التي ظهروا فيها مع بعضهم لكي يتصدروا الترند، مضيفة:

"احنا مش متفقين نبقى مع بعض عشان نطلع ترند ولما هو بيكح بيطلع تريند وأنا لم بكح بطلع ترند".

 

واعتبرت الفنانة سمية الخشاب، تصدر الترند بأنه رزق من الله، موضحة أن الفنان الذي يتصدر الترند يكون بسبب مقولة أو شئ أعجب الجمهور، لافتة إلى أنها لا تحب المفاجئات وتكرهها، مردفة: "لو مفاجئة سعيدة أو مش كويسة بكرهها وبحب ابقى عرفه اي حاجة وباعتبار المفاجئات سخافة".

ونوهت إلى أنها لا تحتاج إلى النجم محمد رمضان حتى تزيد من نجوميتها، وعلقت قائلة: "مش محتاجة انتشر ولا أزود نجوميتي بالظهور مع محمد رمضان ونجوميتي موجودة من زمان من قبل ظهور محمد رمضان ما يبقى نجم ولكن هو زميلي واحنا أصدقاء".

 

 

 

للمزيد من أخبار قسم الميديا اضغط هنـــــــــــــــــا