رئيس حزب الوفد

بهاء الدين أبو شقة

رئيس مجلس الإدارة

د.هانى سري الدين

رئيس التحرير

وجدي زين الدين

ياسمين صبري عن أزمة سيارة الرولز روس: مش عيب إن الإنسان يستمتع برزق ربنا

ميديا

الجمعة, 23 أكتوبر 2020 23:06
ياسمين صبري عن أزمة سيارة الرولز روس: مش عيب إن الإنسان يستمتع برزق ربناياسمين صبري وسيارة الرولز

كتب- أحمد يوسف

عقبت الفنانة ياسمين صبري، حول  ما أثير عن انزعاجها من رواد السوشيال ميديا عليها والأضواء خاصة وهي تستخدم سيارتها رولز روس، قائلةً: "أبداً لايزعجني أبدًا الأضواء لأن الإنسان الذي يقبل أن يكون تحت الأضواء لابد أن يكون قدها لو مش قدها يبعد عنها".

 

وتابعت في لقاء مع الإعلامية لميس الحديدي في سهرة خاصة بمناسبة افتتاح مهرجان الجونة السينمائي في نسخته الرابعة والمذاع على شاشة ON، مساء الجمعة،: "أنا متشهرتش فجأة وبالتالي إتشهرت تدريجي وتأهلت تدريجي لذلك

وبقيت فاهمة أن الشخص المشهور لازم الناس تتكلم عنه ومش هقدر أمنعه وأنا عندي سلام نفسي مش مضايقة وأحمد كمان ومش عيب إن الإنسان يستمتع بالرزق إلى ربنا إدهوله".

 

وأردفت "قبل الدراسة إتجوزت لان الحياة الشخصية بتحقق التوازن للشخص حتى لو كان ناجح في حياته العملية وده جزء مهم".

 

وأكدت أن زواجها حقق لها التوازن في جزء كبير من الحياة مشيرة إلى أن زوجها رجل الأعمال أبو هشيمة كان سبباً في هذا التوازن، مردفة :" حققلي ده جداً لأنه لائق عليا جداً لأنه شخص طموح وفيه حاجات كثيرة شبهي وفيه حاجت كثيرة عنده مش عندي على سبيل المثال أنا شخصية منغلقة آوي هو شخص يعرف الدنيا كلها وده كمان توازن".


وتفسيراً لما ذكرته عن شخصيتها وأنها منغلقة، قالت: " منغلقة يعني ماعنديش أصحاب كثير ولا شلل معينة بخرج معاها حتى الأماكن ما فيش مكان معين بروحه دائرتي صغيرة جداً ومقفولة وكانت في الإسكندرية يعني بعيدة عن الأضواء وبالتالي أحمد حقلي التوازن في البحتة دي وأنا كمان عملتله توازن".

 

 

 

 

أهم الاخبار