رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

قبل الفرح.. شيري عادل وطارق صبري يقضيان شهر العسل في المالديف| فيديو

شيري عادل وطارق صبري
شيري عادل وطارق صبري

شاركت الفنانة شيري عادل صور جديدة من شهر العسل رفقة زوجها الفنان طارق صبري في جزيرة المالديف، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

اقرأ أيضًا.. شيري عادل تروي قصة حبها مع طارق صبري وسبب تأجيل حفل الزفاف

 

 

 ظهر الثنائي في لقطة رومانسية وهما ينظران لبعضهما بحب، وفي الخلف لوحة من الطبيعة بين البحر الصافي والأشجار الخضراء والرمال.

 

 حاز المنشور على إعجاب متابعيها، ليشيدون بجمالهم، ونصحت إحدى المتابعات الفنانين بعدم نشر صور لهما؛ خوفًا من الحسد، فعلقت على منشورها قائلة: "بلاش صور ربنا يبعد العين عنكم".

 

بداية قصة حب شيري عادل وطارق صبري:

 استضافت الإعلامية إسعاد يونس الفنانين طارق صبري وشيري عادل في برنامجها المذاع على شاشة DMC، وأوضحت شيري عادل كواليس بداية قصة الحب مع طارق صبري، قائلة: "تجمعني به صداقة منذ فترة وبدأنا نتكلم مع بعض بشكل يومي وبنسأل على بعض.. وفجأة دخلنا حياة بعض وبقينا لازم نتقابل ونتكلم كل يوم ثم بدأت قصة الحب بيننا".

 

 تابعت شيري عادل: "لما كان بيكلمني عشان نتقابل كنت بروح على طول".

 

 على الجانب الآخر روى طارق صبري كيف بدأت قصة حبه بشيري عادل قائلًا: "إحنا اشتغلنا بنات سوبر مان من 2016، كنا زمايل خالص بس مكنش فيه علاقة عاطفية، وبقينا أصحاب وبنسأل على بعض كل فترة وكان عندي شوية

إعجاب تجاه شيري وكنت بحاول أسأل عليها كل فترة وتعالي نتقابل وكانت بتحلقلي، كانت دايما بتيجي على بالي، ومتقبلناش غير مرة في اجتماع عند أشرف عبدالباقي، ومرة قولتلها تعالي نتقابل قالتي أنا قاعدة جنب القط بتاعي فعرفت إنها بتحلقلي".

 

 اختتمت شيري الحديث، فقالت: "بدأ يكلمني وأنا اسأل عليه وهو عمل حاجات من اللي بنحبهم، والموضوع بقى كأن اتنين المفروض يقابلوا بعض كل يوم ويكلموا بعض كل يوم وفجأة بقينا في حياة بعض، وبعدها عرض عليا الجواز".

 

موعد حفل زفاف طارق صبري وشيري عادل:

وعن موعد زفافهما، كشفا العروسين أنه سيُقام في الصيف، وعن السبب قالت شيري عادل: "كان نفسى أعمل فرحى على البحر، قولت نعمله فى الصيف، بالنسبة له الفرح مش أهم حاجة، قال لى: نتجوز وبعد كدة نعمل الفرح".