رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

اللي هينزل معايا القبر يحاسبني| صابرين تستفز جمهورها لهذا السبب (فيديو)

الفنانة صابرين
الفنانة صابرين

صابرين الفنانة التي دخلت قلوب المصريين منذ طلتها الأولى خلال أعمالها الفنية، أثارت موجة جدل واسعة حول الحجاب خلال لقائها التليفزيوني مع الاعلامية لميس الحديدي ببرنامجها "كلمة أخيرة" المذاع عبر قناة on E الفضائية، ما جعلها تتصدر قائمة محتويات الاكثر بحثاً على مؤشر البحصث العالمي جوجل ومختلف مواقع التواصل الاجتماعي.

 

اقرأ أيضاً..

بهذه الكلمات.. صابرين تصدم حلا شيحة بعد أزمتها مع تامر حسني

 

صابرين تكشف أسباب خلعها الحجاب

هاجمت صابرين خلال حديثها كل شخص انتقدها بعد خلعها الحجاب، وذلك حينما تحدثت عن فترة خلعها الحجاب واستبداله بارتداء الباروكة، ثم خلعها مرة أخرى بشكل نهائي، حيث قالت: "لما لبست الحجاب لبسته عن إيمان شديد وكنت في لحظات لخبطة وانفصال في البيت، وخاصة بعد مسلسل أم كلثوم حصل نجاح كبير واستقبالات في العالم وأوسمة متعددة".

 

 

وتابعت: "جتلي حالة عزوف وقتها وكان عندي انفصال ولخبطة خلتني أقعد في البيت، لكن عن إيمان لأن الواحد بيحب يعمل اللي عايزه بصدق .. نظرتي اتغيرت كتير بعد المسلسل، في بعض زملاء الفن كانوا بيحبوني عشان حبوبة ولطيفة، وبعدين فوجئت أن نظرتي سقطت فيهم وقلت وقتها أنا إيه ده؟ إيه اللي بيحصل ده؟ باسم المنافسة، أنا مش بتاعت كده خالص، أنا واحدة بتمشي جنب الحيط".

 

 

صابرين عن خلعها الحجاب: حابة شكلي دلوقتي اكتر
وعلاقتي بربنا دي في السر

وأردفت: "ليه هكسب العالم وأخسر نفسي؟ مش صح لازم أكسب نفسي، ولقيت نفسي حابة نفسي دلوقتي أكتر وشكلي مش "فيك" فيه تصالح ورضا، العلاقة بيني وبين ربنا حاجة خاصة جدًا دي علاقة في السر وهي أسمى العلاقات".

 

 

صابرين لمنتقدي خلعها الحجاب: اللي هينزل معايا القبر يحاسبني

وفي سياق متصل ردت صابرين على منتقدي خلعها للحجاب حيث قالت:" ودايما بقول اللي هينزل معايا القبر ويتحاسب يحاسبني، فيه ناس بتدخل على السوشيال ميديا يوجهولي رسائل من نوعية.. بحبك في الله وأنا بتقبل ده، لكن فيه شريحة تانية شغالة بهدلة وتهزيق ودول لجان".

 

 

صابرين تصدم جمهورها بخلعها الحجاب

جدير بالذكر أن الفنانة صابرين فاجأت جمهورها بخلعها للحجاب في نوفمبر 2019 ، حيث قامت بنشر صورة ظهرت فيها بشعرها الأصفر، من دون حجاب، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".