رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

شيرين تكشف الوجه الحقيقي لحسام حبيب.. حاول قتلي وسحلني وقص شعري(القصة كاملة)

شيرين عبدالوهاب
شيرين عبدالوهاب

أثارت الفنانة شيرين عبد الوهاب، جدلًا كبيرًا بعد تصريحاتها عن خبايًا علاقتها بالمطرب حسام حبيب، ما جعلها تتصدر قائمة الأكثر بحثاً على موقع البحث العالمي "جوجل"، ومواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

 

اقرأ ايضاً .. شيرين عبد الوهاب تكشف كواليس محاولة قتل حسام حبيب لها

 

شيرين عبدالوهاب

وخرجت شيرين عبدالوهاب عن صمتها، إذ روت تفاصيل جديدة لأول مرة عن خلافاتها مع زوجها السابق حسام حبيب، وتقدمت بإعتذار رسمي للجمهور عبر مداخلة هاتفية في برنامج "كلمة أخيرة" مع الإعلامية لميس الحديدي:".


شيرين وحسام حبيب

 

وقالت "عبدالوهاب":" عاوزة أستغفر ربنا على الكذب اللي كذبته عشان أخلي صورة إنسان تبقى كويسة وأنا كذبت ودي أكتر حاجة ربنا مبيحبهاش".


شيرين عبدالوهاب

 

شيرين عبد الوهاب اعتذر لجمهورها بسبب حسام حبيب

 

وأضافت:" كدبت في حاجات كتيرة أوي لأني بنت أصول وكنت عاوزة أرفع صورة إنسان ممكن يروح في يوم من الأيام يتجوز من عيلة تانية وأخلص منه ولو كنت قلت كلام وحش وقتها مكانش هيعرف يتجوز وأنا نفسي يتجوز ويبعد عني".

 

شيرين وبناتها

تابعت شيرين: "أنا ست قاعدة في أمان الله مع بناتي بقالنا 4 سنوات شايفين الويل سافرنا الساحل وقلنا نقعد أربع أو خمس أيام ونرجع مبسوطين وتتحسن نفسية البنات ونفسيتي ومكناش بنخرج ومكناش عايشين تقريبًا والبنات مكنوش بيعرفوا يقعدوا معايا، لأني كنت عايشة مع زوج مش بيشتغل تقريبًا وكنت محبوسة 24 ساعة في أوضة نومي مش بعمل حاجة، قاعدة بس وأنا غلطت في حق نفسي، وكنت فاكرة أني بحافظ على بيتي لكني اكتشفت أنه مكانش بيت، كانت عيشة فئران أو مصيدة أنا كنت زي الفار اللي بيدخل المصيدة يأكل حتة جبنة".


شيرين

 

شيرين عبدالوهاب:" كنت عايشة مع راجل عنده حب الامتلاك

 

وتحدثت شيرين عبدالوهاب قائلة:" : "كنت عايشة مع راجل مش بيشتغل ولا بيخرج ولا بيشوف أهله ولا أصحابه وكل همه حب الامتلاك ومع ذلك فضلت جمبه وهو لايعرف إلا فكرة حب الامتلاك وصبرت لأني كنت بحاول

أنجح الحب ده ومكنتش بحب أتهزم وأنا بطبعي أكون خدامة الرجل اللي أعيش معاه".


شيرين

 

كشفت النجمة شيرين عبد الوهاب، خبايا علاقتها بالمطرب حسام حبيب، وتفاصيل خلافهما، مشيرة إلى أن بناتها كانوا معرضين للقتل من زوجها السابق.

 

 

وقالت "عبدالوهاب" عيالى كانوا هيضربوا بالرصاص، وقبل هذه الواقعة بيومين كنا جالسين فى الفرفة، طلع من الدرج علبة فيها رصاص، وأعطاني رصاصة وقال لى خد دى منى هدية".

 

شيرين عبدالوهاب وحسام حبيب

وأضافت: "الحمد لله إنى لسه عايشة، وحسبى الله ونعم الوكيل، أحنا اطلقنا لما قصيت شعرى (بائن)، واللى حصل بعد ما هديت من الكارثة حسيت إن أنا مش قادرة استغنى عنه واديله فرصة تانية".

 

شيرين وبناتها
 

وتابعت شرين عبدالوهاب؛" خناقات فيها ضرب وسحل على الأرض وشتيمة عمر ما إنسانة تقبلها على نفسها، واتنيلت على عينى ورجعت فقولنا ندى فرصة تانى وشروط، وبناتى فى بيت تانى ونشتغل لحد ما ابتدت الوعود تتلاشى والمشاكل ترجع تانى وقلة الأدب ترجع تانى".

 

شيرين عبدالوهاب
 

وقالت:" : "كل خناقة تحصل ما بينا يحرق دمى لحد ما امسك المكنة واحلق شعرى، وطلعت غنيت عشان بناتى مايتعقدوش وحسستهم إنه (نيو لوك)، تخيلى قد إيه أنا تعبت، ومش بستعر من شكلى.. ولما رجعنا لبعض تانى رجعوا تانى البنات يشوفوا إنه بيتدخل فى كل شيء وإنسان معندهوش شغل".

 

شيرين