رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

رامي جمال يكشف اسم أغنيته الجديدة

رامي جمال
رامي جمال

كشف الفنان رامي جمال، أحدث أعماله الغنائية الصيفية"كنّا ممكن نتفق"، وذلك عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".

اقرأ أيضًا..رامي جمال يشوّق جمهوره لأغنيته الجديدة

نشر رامي الصورة الدعائية للأغنية، وعلق عليها قائلاً:"كنا ممكن نتفق أغنية جديدة من ألبوم ولسه".

أغنية رامي جمال الجديدة كنا ممكن نتفق

تفاصيل أغنية قلة الإحساس

كانت آخر الإصدارات الغنائية لرامي من خلال أغنية "قلة الإحساس"، التي تم طرحها في يوليو الماضي،و سجلت أكثر من 5 مليون مشاهدة.

من كلمات:رياض الخولي، ألحان:رامي جمال، توزيع:وسام عبد المنعم، وتقول كلماتها"ليت تقول مليت ولا الكلام مالًك هتقول لمين حبيت ياقلبي ويقولك وجعوك كتير وسكت من كتر ما اتكلمت من كتر ما أتألمت فاض بالالم منك حلفو بيك ياقلبي .. كدب الكدابين عملو

منك فرحهم وسابوك حزين عاشو جواك كم سنه عيشه الملوك ورموك ضحيه زي باقي المجروحين ساعات كتير نبعد عشان .. زهقنا خلاص وساعات عشان نعرف غلاوتنا .. عند الناس بنخاف نموت م الخوف من كتر احساسنا وساعات كتير بنموت من قله الاحساس ساعات كتير نبعد عشان .. زهقنا خلاص وساعات عشان نعرف غلاوتنا .. عند الناس بنخاف نموت م الخوف من كتر احساسنا وساعات كتير بنموت من قله الاحساس حلفو بيك ياقلبي .. كدب الكدابين علمو منك فرحهم وسابوك حزين عاشو جو كم سنه عيشه الملوك ورمواك ضحيه زي بقي المجروجين حلفو بيك ياقلبي .. كدب الكدابين عملو
منك فرحهم وسابوك حزين عاشو جواك كم سنه عايشه الملوك ورامواك ضحيه زي بقي المجروجين".

كلمات اغنية دقيقة واحدة

إضافةً إلى أغنية "دقيقة واحدة"، التي تم طرحها خلال مايو الماضي، وسجلت أكثر من 2 مليون مشاهدة، كلمات:رفيق نجيب، ألحان:ياسر نور، توزيع:وسام عبد المنعم.

وتقول كلماتها"ردلي وشك وأتعدللي.... علشان فاضللي دقيقة واحده و أقولك باى كلمه واحده. أعمل حسابى انك معايا ولا انت جاي الدور الجاي و متتنكش و تعمل نفسك بتفكر ولا أيه لا وتقرر و لا أيه وترد عليا أيه أيه وياريت ماتجيش في الهايفة يا عم و تتصدر و لا أيه طب ما تقصر ولا أيه و ترد عليا أيه أيه دقيقة تانيه اخرك معايا بقلب في ثانيه لتكون فاكرني ان أنا غلبان بكلمه حلوة تأخد عينيا. هتقول بحبك بالعافيه ياله جنان بجنان و متتنكش و تعمل نفسك"

اقرأ أيضًا..بهذه الأغنية.. رامي جمال ينضم لسباق الأغاني الصيفي 2021