عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

مفيدة شيحة تؤيد موضة الأوفر سايز بهذة الإطلالة

 الإعلامية مفيدة
الإعلامية مفيدة شيحة

اعتادت الإعلامية مفيدة شيحة على أبهار جمهورها بإطلالاتها الأنيقة الراقية المواكبة لأحدث صيحات الموضة العالمية الممزوجة بالأناقة والاحتشام في آن واحد، وهذا ما جعلها مثال تقتدي به أغلب السيدات.

 

اقرأ أيضًا.. بالأسود اللامع .. مفيدة شيحة تتألق برفقة جورج قرداحي

وظهرت مفيدة شيحة بإطلالة عصرية، مرتدية هاي كول  وعليه جاكيت طويل مصمم من قماش الكاروهات ينتمي لصيحة البليرز، ونسقت عليه جيبة واسعه باللون الأسود، لتثبت للجميع انها مؤيده لموضة الأوفر سايز.

أما من الناحية الجمالية، وأعتدت تسريحة شعر جذابة ووضعت مكياجًا جذابًا مرتكزًا على الألوان الترابية مستخدمة الكحل والماسكرا لتبرز جمال عينيها ونسقت لون الكشمير في الشفاه.

وعلقت مفيدة على الصور، قائلة: " يكون عنده هدف من اللي بيقدمه و خصوصاً لو شخص عنده متابعين كتير على السوشيال ميديا دة لو المتابعين حقيقين أصلاً لأن الواحد بقي يشوف العجب .. مهم اوي بقي احترام عقلية المتفرج و تقديم محتوي مفيد مش اي حاجة تجيب مشاهدة عالية و خلاص .. و انتم كمان اختاروا بتابعوا مين مش اي حد فولو فولو".

 

مفيدة شيحة هي اعلامية مصرية، ولدت في 6 سبتمبر 1971، شاركت في تقديم عدد من البرامج التليفزيونية، وتخصصت في برامج المنوعات، منها: سكوت حنغني، دقيقة مفيدة، الستات مايعرفوش يكدبوا، الشيف ومفيدة في قناة cbc.