رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

صور.. بفستان زفاف جريء.. زوجة محمود العسيلي تفاجئ رواد السوشيال ميديا

زوجة محمود العسيلي
زوجة محمود العسيلي

احتفلت خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، ليلة أمس، بحفل زفافها من المطرب محمود العسيلي وسط أفراد العائلة والأصدقاء.

 

تألقت أمنية عبد المنعم، بإطلالة ساحرة جمعت بين البساطة والأناقة، مرتدية فستانا قصيرا مجسما، مطرزا بشكل راق من منطقة الصدر، ومزينا بالدانتيل من الأسفل، ونسقت عليه بليزر بلون الأبيض من نفس لون الفستان، فيما انتعلت حذاء أنيقا باللون البيج، تناسب تصميم الفستان مع منحنيات قوامها وأبرز رشاقتها ومدى أناقتها.

 

اختارت زوجة محمود العسيلي ترك خصلات شعرها الانسيابي الأسود منسدلا بحرية فوق كتفيها، ووضعت مكياجا جذابا ارتكز على الألوان الترابية، حتى تبرز ملامحها وتكمل سحر إطلالتها، وتزينت ببعض المجوهرات الماسية الفاخرة.

 

وعلقت " عبد المنعم" على الصور، قائلة: " تزوجت من حب حياتي".

 

وحرص محمود العسيلي على اظهار سعادته بزيجته الثالثة، معلقا على صور عقد قرانه بـ" أمنية عبد المنعم" عبر حسابه الشخصي بموقع "انستجرام"، قائلا: " تبات ونبات، الفستان الأبيض، إحساسك ايه النهارده، الليلة واخيرا فرحة، أغاني عملتها من اول ما ابتديت لغاية النهارده بتكلم فيها عن العيلة و الاستقرار و الحب و العيال .. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل و أسلوب حياة كنت

بحلم إني أعيشها و فعلا حاولت في تجربتين جواز إني اشوف الحياة اللي أنا بحلم بيها تتحقق على ارض الواقع ولكن للأسف التجربتين مانجحوش .. و الفشل مش لازم يكون معناه ان حد وحش..لا ..هو بيكون تقصير من الطرفين وبيكون بجد قدر ونصيب".

 

وتابع :" الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقية اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل و التصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية او وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة و خلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس وهفضل ادور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي وبتمنى من ربنا سبحانه وتعالى إني أكون لقيتها فعلا وتكون التالتة التابته".

 

اقرأ أيضا:

"زيجة ثالثة".. زواج العسيلي وأمنية عبد المنعم يشعل التريندات