رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

أول تعليق لرامي صبري على أغنيته الجديدة "أنتِ بتهزري"

رامي صبري
رامي صبري

أعرب الفنان رامي صبري، عن سعادته بطرح أغنيته الجديدة "أنتِ بتهزري"، والتي تم طرحها بالأمس عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، بالإضافة إلى عدد من المنصات الموسيقية الشهيرة، وذلك عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".

 

اقرأ أيضًا..في أقل من 24 ساعة..رامي صبري يجتاز الـ 350 ألف مشاهدة بأغنية "أنتِ بتهزري"

 

أبدى رامي رأيه في الأغنية، قائلًا:"أغنية فرحانة وفيها حب كبير وفيها تفائل أكبر وأنا بحب النوعية دي جدا من الأغاني، وتوجه بالشكر إلى صناعها، قائلًا:"والحقيقة المبدعين اللي اشتغلوا عليها زي شادي حسن عمل لحن جديد خالص عن اللي بيحصل وكمان تامر حسين كتب كلام بألفاظ مختلفة تماما عن اللي بتسمعوه.

 


جلال الحمداوي عمل مزيكا جديدة ومختلفة جدًا عن السوق المصري وصوتها محترم ودايمًا جلال معايا مختلف، شريف فهمي عازف الجيتار بردو سجل معانا وعمل شكل مختلف وصوت مختلف؛ لأنه شاطر جدا في نوع المزيكا ده، الاكورديون وائل النجار المبدع أحسنت، شكرًا لمهندس تسجيل الأغنية AbdoSadou، شكرًا لكل المبدعين على الأغنية الجديدة والمبهجة".

 

سجلت الأغنية أكثر من 400 ألف مشاهدة، خلال 24 ساعة من طرحها عبر "يوتيوب"، وحصلت على المركز العاشر في قائمة الأكثر مشاهدة.

 

كلمات أغنية "أنتِ بتهزري"

الأغنية من كلمات:تامر حسين، ألحان: شادي حسن، توزيع:جلال حمداوي، وتقول كلماتها "للي قلبي اختارك بين الناس هى دى الحنية وده الإحساس ياللى قلبي اختارك بين الناس م الليلادي أنتي كفاية عليا خلاص لاء أنتِ بتهزري مش هاسيبك لا إهدي طب فكري  وبعدين قولي اه تتجني تبهري أحلى خلق الله تيجي الليلة تسهري ده اللي بتمناه لاء أنتِ بتهزري  إيه الجمال ده فى أيه ده أنتي بتسيطري 

ع اللي بتقابليه إوعي تستهري  باللي واصل ليِه يادوب لو تظهري بهدام اللي أنا فيه".

 

يذكر أن أحدث الإصدارات الغنائية لرامي، كانت من خلال أغنية "عيونه لما قابلوني"، والتي طرحها خلال فبراير الماضي، وسجلت أكثر من 16 مليون مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، من كلمات:محمد عاطف، ألحان:رامي صبري، توزيع:جلال حمداوي.

 

أغاني رامي صبري 2021

وتقول كلماتها"عيونه لما قابلوني...نادوا لقلبي شغلوني خدوني سفروا بيا وودوني دنيا بعيد لاقيت كل أحلامي ..حقيقة باينة قدامي حياتي بيه بقالها يجي الف معنى جديد حبيبي عمري أحلى بيه بلاقي راحتي بين ايديه ولو سابني وغاب ثواني ببقى هتجنن عليه حبيبي أغلى منه مين؟والاقي زيه تاني فين أنا بحس بفرحة واحنا قريبين عيونه لما قابلوني... نادوا لقلبي شغلوني خدوني سفروا بيا وودوني دنيا بعيد كلامه بحر حنية ..غرامه فرحة وهديةدا إحساس جديد عليا قبله معرفتوش رقته نسمة من الجنة...ضحكته غنوة تتغنى ياترى إسمه إيه اللي بنا دا اللي مافهمتوش حبيبي عمري أحلى بيه بلاقي راحتي بين ايديه ولو سابني وغاب ثواني ببقى هتجنن عليه".

 

اقرأ أيضًا..فيديو.. رامي صبري يطرح أحدث أعماله الغنائية