عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

إعلانات رمضان 2023| حسين الجسمي يُغني رسالة أمل في "باب رزق"

حسين الجسمي
حسين الجسمي

قدم الفنان حسين الجسمي إعلانه المنتظر في رمضان 2023، رسالة بالامل والتفاؤل في "باب رزق"، لصالح إحدى الشبكات الكبرى في مصر.

اقرأ أيضًا..إعلانات رمضان 2023| أنغام وكايروكي سويًا للمرة الأولى

تفاصيل أغنية باب رزق إعلان رمضان 2023

كتب كلمات الأغنية أمير طعيمة، من ألحان وتوزيع علي فتح الله، وتقول كلماتها"صباح الخير على ناسنا و ع الغالين .. اهالينا و حبايبنا ع الشارع و بيوتنا و الدكاكين .. و عالخير الي في قلوبنا صباح الفل عاللي بيسعى والشقيان .. اخونا و جارنا و صاحبنا صباح الرزق و التساهيل .. و يومنا جميل .. بلقمة بتحلى بتعبنا سيبها على الله ..

ده اللي بيتفائل خير يلقاه لو يقفل باب .. ربك يفتح باب رزق وراه سيبها على الله .. و هتسعى الدنيا هتسعى معاك و منين ما تروح .. رزقك هيروح و هيمشي وراك و سيب بكرة .. بقى لبكرة .. ده لو تسعى .. هتلقى الدنيا جيالك قادر

ربك .. يفرجها .. يعدلها ..يريحلك في يوم بالك و لما في يوم هتاخد ايد حد غريب .. و من قلبه هيدعيلك هتلقى فيوم مليون حد .. واقف جنبك .. و جوة عيونه هيشيلك سيبها على الله .. ده اللي بيتفائل خير يلقاه لو يقفل باب .. ربك يفتح باب رزق وراه سيبها على الله .. و هتسعى الدنيا هتسعى معاك و منين ما تروح .. رزقك هيروح و هيمشي وراك".

 

جاءت مشاهد الإعلان في البحث عن وظائف جديدة وباب رزق جديد، حيث يحُث على البحث عن فرص جديدة مهما ضاق الحال هناك دائمًا "باب رزق".

.