عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

توزيع موسيقي جديد داخل ألبوم رامي صبري معايا هتبدّع

رامي صبري
رامي صبري

طرح الفنان رامي صبري توزيع موسيقي جديد لإحدى أغاني ألبوم "معايا هتبدّع"، الذي بدأ طرحه في نهاية 2022.

اقرأ ايضًا..عمرو دياب وأنغام وتامر عاشور..كثافة غنائية في يناير 2023

الأغنية من كلمات أحمد علي موسى، ألحان رامي صبري، توزيع:طارق توكل، وتقول كلماتها:"ولا وقته اننا نتحاسب ولا وقته إني ألوم ولا اعاتب إيه إيه هيفيد على اد ماقلبي وجعني وانا شايفك جاي تودعني و ماشي ماشي بعيد يمكن خير ومين يندم على اللي يبيع سنين ويهد أحلامه في يومين ويبيع اوام هنساك واعيش واهو حب راح وخلاص مفيش لهواك مكان ميهمنيش خلص الكلام ولا وقته اننا نتحاسب….. يمكن خير عشان كان لازم ابعد من زمان انا وانت ميسعناش مكان والبركة فيك موضوعنا مات مبقاش خلاص في معجزات وبلاش نقلب في اللي فات راح عليه…. ولا وقته اننا نتحاسب".

 

أغنية فاكر نفسك هدية رامي صبري

واختتم صبري إصداراته الغنائية من ألبوم معايا هتبدّع من خلال أغنية "فاكر نفسك هدية"، التي تم طرحها في الأسبوع الاول من  يناير وسجلت أكثر من مليون مشاهدة.

 

الأغنية من كلمات أحمد علي موسى، ألحان مدين، توزيع طارق

توكل، وتقول كلماتها"عنها المركب مامشيت تغرق وانا هبقى راضي وفارقني مع السلامة مش فارقة يعني عادي خد بس الباب في إيدك لو خارج من حياتي واتأكد وانت ماشي إن الباب اتقفل مبروك طوبتك رميتها وياك مفيش أمل خليت البعد عنك على قلبي زي العسل فاكر نفسك هدية مبعوتة من السما وانت أذية وأسية .. زيك زي العمى والله يكون في عونه اللي تكون من نصيبه واتعود من الليلة دي تسمع مني الحقيقة وانسى أطبطب وادادي أو اجاملك لو دقيقة من الليلة دي المعاملة وياك ودي الطريقة كتر خيري إني صابر طول الوقت اللي فات لو واحد تاني غيري كان سابك من سكات أو بدري ياعيني بدري كان اتجنن ومات".