عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

بهاء سلطان يتخطى المليون ونصف بأغنية "العمر كله"

بهاء سلطان
بهاء سلطان

تخطى الفنان بهاء سلطان، بأغنيته الجديدة "العمر كله"، حاجز المليون ونصف مشاهدة، خلال مايقرب من أسبوع من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..بهاء سلطان يتصدر يوتيوب بأغنية العمر كله

حصلت الأغنية على المركز التاسع في قائمة الأكثر مشاهدة عبر يوتيوب، من كلمات خالد تاج الدين، ألحان وليد سعد، توزيع أحمد إبراهيم.

وتقول كلماتها"العمر كله .. عيشتهولك خدت ايه هو اللي قلته عليك قلته من شوية أنت السبب ف اللي جرا ووصلنا ليه ماتسيبني اجرب حد تاني جديد عليا انشالله تفضل 100 سنة واقف كده انا مش هكمل يوم كمان في الظلم ده رجعلي عمري اللي سرقته مني تاني ياتسيبني امشي وبالسلامة خلاص كده الدنيا لسه فيها غيرك ناس كتير وهلاقي حد يعوض اللي شفته منك انا بعترف مكنش فيه زيك كتير كرهتني حتى اني اسمع كلمة عنك انشالله تفضل 100 سنة واقف كده انا مش هكمل يوم كمان في الظلم ده رجعلي عمري اللي سرقته مني تاني ياتسيبني امشي وبالسلامة خلاص كده".

 

 

أغنية سيجارة بهاء سلطان

كانت أحدث الإصدارات الغنائية لـ بهاء من خلال أغنية "سيجارة"، والتي سجلت أكثر من مليون و 700 ألف مشاهدة، من كلمات نصر محروس وألحان

عمرو مصطفى وتقول كلماتها

"وكإني سيجارة بين صوابعك تشربها وتحرقها وترمي كإني ورقة من دفاترك تقطعها تشخبطها وترمي خلاص مليتني بعد ما هدتني فاكرني إيه هفضل واقف أتفرج على نفسي في المراية حبيبي فوق كان قلبي حاسس بالنهاية من البداية فاكرني إيه هفضل واقف أتفرج على نفسي في المراية حبيبي فوق كان قلبي حاسس بالنهاية من البداية ما تقوللي قلبي عملك إيه إيه إيه وكإني سيجارة بين صوابعك تشربها وتحرقها وترمي كإني ورقة من دفاترك تقطعها تشخبطها وترمي خلاص مليتني بعد ما هدتني .. بالسلامة وألف خير في منك كتير ياللي مافيكش خير يا أناني راجعلي تاني جاي تقول أغاني ياللي مالكش غالي وفاكر زمان قلبي اللي كان هتموت عليه فاكرني ايه هفضل واقف أتفرج على نفسي في المراية حبيبي فوق كان قلبي حاسس بالنهاية من البداية.