رئيس حزب الوفد ورئيس مجلس الادارة

د.عبد السند يمامة

رئيس مجلس الإدارة

رئيس التحرير

سامي صبري

رامي صبري يطرح أغنية "انت الأصل"

ثقافة وفن

الخميس, 05 يناير 2023 17:27
رامي صبري يطرح أغنية انت الأصلرامي صبري
كتبت - تقى عادل

طرح الفنان رامي صبري أغنية انت الأصل، وهي السادسة من ألبومه الجديد "معايا هتبدّع"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..رامي صبري في ضيافة أمير كرارة ببرنامج "سهرانين"

تفاصيل أغنية رامي صبري الجديدة انت الأصل

الأغنية من كلمات تامر حسين، ألحان عزيز الشافعي، توزيع تميم، وتقول كلماتها"أنا من قبل ما اقابلك وانا عارفك انا حافظك صم ولا بعدك ولا قبلك مش شايف حاجة تانية أهم إنت وبس حبيبي إنت وبس مهم إنت الأصل مفيش زيك دا يادوب بتقولي ازيك بلقى الفرحة ملزماني ومشوفتش منك تاني يا مغرقني في حنية في الحب اتوصيت بيا وحنانك بقى بزيادة الله مايقطع لك عادة اسمك مزيكا تتغنى طب وحياة اللي مابينا إني محبتش حياتي غير بوجودك يا حياتي".

 

 

كان قد طرح رامي حديثًا أغنية "احنا في حتة تانية"، التي سجلت اكثر من 400 ألف مشاهدة عبر يوتيوب.

 

الأغنية من كلمات محمد القاياتي، ألحان رامي صبري، وتقول كلماتها "أنا بايني بدأت أحبك لا أنا شكلي بقيت بحبك طب أنا بقى فعلا بحبك يبقى أخبي ليه اه يا أبو ضحكة مجنناني حن بقى خليك مكاني قولي اعملك إيه تاني قولي أعمل إيه لا عارف اللي عملته فيا ولا غيرك هيحس بيا دا أنت تقريبا هدية جاتلي من الحياة أنا لا أد البعد عنك ولا عمري شبعت منك دا أنا بحس إنك كأنك فيك شئ لله. إحنا في حتة تانية أيوة احنا في حتة تانية جمبك هي ثانية بتاخدني لأحلى دنيا حبيبي أنا

بحب حكايتنا وبعشق تفاصيل حالتنا مفيش ولا إحساس فايتنا دانا يا بختي بيك كل يوم هتكون معايا أنا هحبك من البداية كلامي ليك

ملهوش

نهاية مهما قولت فيك".

 

أحدث أغاني رامي صبري لما بيوحشني

كانت أحدث إصدارات رامي أغنية "لما بيوحشني"،  من كلمات أحمد علي موسى، ألحان رامي صبري، توزيع طارق توكل، وتقول كلماتها لما بيوحشني بطلع صورته واكلم فيه واسأله عن حاله وعن أحواله وعامل إيه وبقوله وحشتني جدا.. وفرقت معايا وفعلا مش قادر ع الشوق ولا عارف حتى أخبيه يا ع الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله .. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا ع الدنيا. وتعدي ساعات وانا ماسك صورته وبحكي معاه ماهو أكتر واحد أنا بعرف افضفض وياه كان أكتر قلب فاهمني كان دايما بيطمني وعشان كدا أنا مش ممكن أنساه.. يا ع الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله.. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا ع الدنيا.