عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

رامي صبري يطرح الأغنية السادسة من ألبومه الجديد (الليلة)

رامي صبري
رامي صبري

 يستعد الفنان رامي صبري، الليلة، لطرح الأغنية السادسة من ألبومه الجديد "معايا هتبدع"، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

 اقرأ أيضًا.. فريق عمل أغنية رامي صبري الجديدة (أنت الأصل)

 

 تفاصيل أغنية أنت الأصل لـرامي صبري:

 الأغنية من كلمات تامر حسين، ألحان عزيز الشافعي، توزيع تميم، وسيتم عرضها على يوتيوب، وعدد من المنصات الموسيقية الشهيرة.

 

 أغنية رامي صبري الجديدة "أحنا في حتة تانية":

 طرح رامي حديثًا أغنية "أحنا في حتة تانية"، التي سجلت أكثر من 400 ألف مشاهدة عبر يوتيوب.

 

 الأغنية من كلمات محمد القاياتي، ألحان رامي صبري، وتقول كلماتها: "أنا بايني بدأت أحبك لا أنا شكلي بقيت بحبك طب أنا بقى فعلا بحبك يبقى اخبي ليه اه يا أبو ضحكة مجنناني حن بقى خليك مكاني قولي اعملك إيه تاني قولي اعمل إيه لا عارف اللي عملته فيا ولا غيرك هيحس بيا دا أنت تقريبا هدية جاتلي من الحياة أنا لا أد البعد عنك ولا عمري شبعت منك دا أنا بحس إنك كأنك فيك شئ لله. إحنا في حتة تانية أيوة احنا في حتة تانية جمبك هي ثانية بتاخدني لأحلى دنيا حبيبي أنا بحب حكايتنا وبعشق تفاصيل حالتنا مفيش ولا إحساس فايتنا دانا يا بختي بيك كل يوم هتكون معايا أنا هحبك من البداية كلامي ليك ملهوش

نهاية مهما قولت فيك".

 

 أحدث أغاني رامي صبري لما بيوحشني:

 كانت أحدث إصدارات رامي أغنية "لما بيوحشني"، من كلمات أحمد على موسى، ألحان رامي صبري، توزيع طارق توكل، وتقول كلماتها: "لما بيوحشني بطلع صورته وأكلم فيه واسأله عن حاله وعن أحواله وعامل ايه وبقوله وحشتني جدًا.. وفرقت معايا وفعلًا مش قادر ع الشوق ولا عارف حتى أخبيه يا ع الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله .. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا ع الدنيا، وتعدي ساعات وأنا ماسك صورته وبحكي معاه ما هو أكتر واحد أنا بعرف أفضفض وياه كان أكتر قلب فاهمني كان دايما بيطمني وعشان كدا أنا مش ممكن أنساه.. يا ع الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله .. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا ع الدنيا".