رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

جورج وسوف يواصل صدارة يوتيوب

جورج وسوف
جورج وسوف

احتفظ سلطان الطرب جورج وسوف، بأغنيته الجديدة "بيتكلم عليا"، بصدارة قائمة الأكثر مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..جورج وسوف الأكثر مشاهدة على يوتيوب

صدارة جورج وسوف بأغنية "بيتكلم عليا"

كان قد حصلت الأغنية على المركز السابع وصعدت إلى المركز الرابع، بأكثر من مليون و 600 ألف مشاهدة عبر "يوتيوب"، خلال 3 أيام من طرحها.

تفاصيل أغنية جورج وسوف بيتكلم عليا

بيتكلم عليّا من كلمات أمير طعيمة، ألحان زياد برجي، توزيع: توزيه زاهر ديب، وتقول كلماتها: "يتكلم عليا .. ويقول فيا و فيا .. و أنا عمري ما جبت سيرته غير بخير يلي ما عمريش جرحته .. سايبه يغلط براحته ..مع إني أقدر أقول حاجات كتير بيقول .. ما يقول .. ماهو كل يا قلبي ما نتألم .. بالوقت أنا وأنت هنتعلم علشان ما نكررش غلطنا ما يقول .. ع الحب اللي زمان جمعنا .. علي أشواقنا وعلي أوجاعنا كان وهم قابلناه في سكتنا ما يقول العشرة غالية غالية لو في ناس يئتمنوا هيبيع اسمه و غرامه .. ما هو

ده أصله و تمامه .. طب ده اللي زيّه يا قلبي ما تلوموش خيرها يا قلبي في غيرها .. و اهي ذكرى هنفتكرها.. علشان لو يوم قابلته ما أكلموش أي دمعة حزن لالا لالا أي جرح فقلبي لالا لالا أي لحظة حيرة لالا  حتى نار الغيرة لا هيبيع اسمه و غرامه .. ما هو
ده أصله و تمامه .. طب ده اللي زيّه يا قلبي ما تلوموش خيرها يا قلبي في غيرها .. و اهي ذكرى هنفتكرها.. علشان لو يوم قابلته ما اكلموش".

أغنية جورج وسوف الجديدة ياه على الزمن

أصدر وسوف أخيرًا، أغنية "ياه على الزمن"، والتي سجلت أكثر من 21 مليون مشاهدة عبر يوتيوب، من كلمات أحمد المالكي، ألحان مصطفى شكري.

وتقول كلماتها: "اه ع الزمن والدنيا واللي بتعمله ليه الحياه بتخلي ناس يتبدلو ع العشره دي كان اللي شاهد ربنا ده ماقالش حتى كلمة حلوه ف حقنا.. ولا داملنا غير جرح ساب..حبة عذاب محتاج سنين عشان يلم ونقفله.. كان وعدنا حبه كلام..وياريته دام آخر الطريق غير اللي بانلي ف أوله.. الوعد معنى وناس كتير بتردده ومايعرفوش قيمته.. الحب لعنه لما ناسو بيبعدو وعليا حرمته.. اللي جاي مبقاش خلاص قد اللي فات واللي راح مبقاش بيرجع.. مش هاضيع تاني لو حبه ساعات خبطتين ف القلب توجع".