رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

محمود بدر يرد على أصالة بكلمات قاسية

بوابة الوفد الإلكترونية

 هاجم عضو مجلس النواب، محمود إسماعيل بدر، المطربة أصالة بعد تصريحاتها الأخيرة بشأن امتنانها الشديد لدولة السعودية في تاريخها الفني، وأن مصر كانت مجرد بداية.

 

اقرأ أيضًا..

أصالة تقع في فخ هيفاء وهبي| تغير كبير في الملامح

 

محمد بدر يهاجم أصالة:

 كتب محمود بدر عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك": "لو شلنا الأغاني المصرية من مسيرتك الفنية لأصبحتي بلا تاريخ.. يالا لو كان ليكي خير في سوريا من البداية كان بقالك خير في مصر".

 

 

 وكانت قالت أصالة في تصريحهاتها التي أثارت جدل المصريين: مصر كانت البداية.. تاريخي كله صنعته والفضل للمملكة السعودية، وسأظل مدينة لها العمر كله.

 

آخر أعمال أصالة:

 هذا وتعد آخر أعمال أصالة الغنائية، طرحها لأغنية “رحلة” التي حققت نجاحات ساحقة بعد أيام من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب وردود فعل إيجابية من الجمهور.

 

كلمات أغنية "رحلة":

 أتت كلماتها: لو كل يوم.. فارقنا ناس بنحبها هتيجي لحظة الدنيا تفضي

والوحدة تملالنا المكان الرحلة ناس.. بنحبها وبتحبنا فيهم عيوب فينا عيوب بس القلوب هيه الأهم ف الحكاية كلها دا مش كلام مزوق.. إهدا ياعم روق بسطها وأنت تحبها استحاله تقدر تعيش لو كان مفيش حواليك حاجات تشتاقلها حبيب يطبطب.. غريب يقرب أو حاجة صدفه قابلتها والله سهله ومش مستاهله ويا سيدي الناس ل بعضها الذكريات.. دي فيها كل عمرنا فيها حكاياتنا وسنين حياتنا وعشره دامت كام سنه ازاي يهون .. دا كله بسهوله كده يبقالنا مين ونلاقي فين نفس الحنين لو كل حاجه حلوة راحت مننا.

 

لمزيد من الفن اضغط هنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا