عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

بهاء سلطان مع أنغام في جلسة غنائية خاصة

برنامج أنغام
برنامج أنغام

 كشفت الفنانة أنغام، عن ضيف حلقتها الجديدة من برنامجها الغنائي الذي يحمل اسمها، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

اقرأ أيضًا.. الحلقة الأولى من برنامج أنغام الجديد.. غدًا

موعد حلقة أنغام مع بهاء سلطان 2022

 

ومن المقرر أن تستضيف أنغام الفنان بهاء سلطان، خلال حلقة يومي الخميس والجمعة، التي تعرض عبر قناة dmc الفضائية.

 

كانت أحدث أغاني أنغام "عارفة قيمتي"، التي حققت أكثر من 4 ملايين مشاهدة، من كلمات أمير طعيمة، ألحان عمرو مصطفى، وتقول كلماتها:"بنخطف وقت م الدنيا و نتسابق مع الأيام .. و عمرنا كام عشان نقبل ثواني في عمرنا يضيعوا بقيت ما بجيش على نفسي عشان مخلوق .. أنا اللي بسوق و قبل ما حد بيبعني انا ببيعه عارفه قيمتي وعارفه أنا مين .. ده الطريق اللي انا ماشياه مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش.. واللي فات هنساه دنیا و بنعيشها .. و اللي يعيش ياما يشوف و فيه ناس نقابلها .. أصلا مش وش كسوف على ايه نقدرهم و نكبرهم و الموضوع معروف لو خايف تخسر حاجة اخسرها و انت تبطل خوف عارفه قيمتي و عارفه أنا مين ، الطريق اللي انا ماشياه  مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. و اللي فات هنساه سنين في العمر بنعيشها على الفاضي بنرضي الناس .. فهمت خلاص و هعمل كل شيء في حياتي انا عايزاه .. ما دام حباه . كفاية عليا إني أعيش و أرضيني من الاخر كلام الناس لا يعنيني".

 

أغنية لوحة باهتة أنغام

 

 بجانب أغنية "لوحة باهتة"، والتي سجلت أكثر من 4 ملايين مشاهدة، من كلمات نادر عبد الله، ألحان تامر عاشور، وتقول كلماتها: "ارف احنا طول فراقنا زي ايه زي لوحة باهتة لونها مايترسمش زي سطر في صفحة متشخبط عليه مهما تقرا فيه تلاقيه مابيتفهمش زي طفلين وقت لما بيغلطوا بتلاقيهم خافوا يومها وعيطوا زي حرفين مشبوكين واتفرطوا زي طرفين مقطوعين مابنتلضمش كنت عمري ياللي مقصود بالكلام كنت ضهري.

 

ونفسي ضهري مايتقطمش هو بالليل ينفع إن العين تنام الا لو يحضنها ويغطيها رمش ليه وافقنا وسيبنا بعض ازاي كمان واتفارقنا قال

عشان مابنتفاهمش عننا ما كنا اتفاهمنا من زمان بس من اللي بينا كنا مانتحرمش كنت عمري ياللي مقصود بالكلام كنت ضهري، ونفسي ضهري مايتقطمش هو بالليل ينفع ان العين تنام الا لو لو يحضنها ويغطيها رمش".

 

أحدث أعمال أنغام الغنائية 2022

 

بجانب مشاركتها في تتر المسلسل الرمضاني "فاتن أمل حربي"، والذي حمل عنوان "أنا مش ضعيفة"، وتقول كلماتها:"مش ضعيفة وليا في الحياة مطرح ومش قابلة أكون كومبارس عالمسرح وزي ما هتجرح هجرح قراري، من دماغي سيف أنا مش ضعيفة وليا في الحياة مطرح ومش قابلة أكون كومبارس عالمسرح وزي ما هتجرح هجرح قراري من دماغي سيف أنا الإرادة وطايرة في الحياة بجناحين،  وعارفة طريقي سكتة فين قوية، غنية عن التعريف أنا الإرادة بإيدي الدنيا والأيام ومش قابلة أعيش أوهام أنا زحمة بشر ورصيف ومهما الدنيا تكسرني وشمس تغيب أكيد بكرة أنا هافرح أنا مش ضعيفة والقسوة كمان هقدر وياما شفت كان غيرك يا زمن أشطر أنا معافرة وبتغير وأمشي

دنيتي عالكيف أنا الإرادة وطايرة في الحياة بجناحين وعارفة طريقي سكتة فين قوية، غنية عن التعريف أنا الإرادة بإيدي الدنيا والأيام.

 

ومش قابلة أعيش أوهام أنا زحمة بشر ورصيف ومهما الدنيا تكسرني وشمس تغيب أكيد بكرة أنا هافرح أنا الإرادة وطايره في الحياة بجناحين وعارفة طريقي سكتة فين قوية، غنية عن التعريف أنا الإرادة بإيدي الدنيا والأيام ومش قابلة أعيش أوهام أنا زحمة بشر ورصيف ومهما الدنيا تكسرني وشمس تغيب أكيد بكرة أنا هافرح أنا مش ضعيفة".