رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

مشاهدات أغنية دلوقتي عجبناكوا لـ بهاء سلطان في 10 أيام

بهاء سلطان
بهاء سلطان

سجل الفنان بهاء سلطان، بأغنيته الجديدة "دلوقتي عجبناكوا"، أكثر من 3 ملايين ونصف مشاهدة، وذلك خلال 10 أيام من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

اقرأ أيضًا..دلوقتي عجبناكو لـ بهاء سلطان تتخطى الـ 3 ملايين مشاهدة

تفاصيل أغنية دلوقتي عجبناكوا بهاء سلطان

 

حصلت الأغنية على المركز الرابع في قائمة الأكثر مشاهدة على "يوتيوب"، من كلمات منة القيعي، ألحان عزيز الشافعي، توزيع: أحمد عادل.

 

تقول كلماتها:

"لوقتي عجبناكوا ؟ ما كنا حلوين ومعاكوا ! فجأة الشوق آهو جابكوا طب إيه كان مشّاكوا ؟ أيوة إحنا إحلوينا لأ وكمان بقينا صعب يخش علينا كلمة ودمعتين كنا زمان حاجة تانية غلب وطيبة الدنيا كنا بنيجي ف ثانية كنتوا ساعتها فين دلوقتي بقينا فلة ده إنتوا كسرتوا ورانا قلة ومشينا وسايبينها على الله كدة فجأة وجعناكوا عارفين أيوة قسينا نشفنا ورانا رمينا دنيا بنت لذينة يوم سلف يوم دين والله مش ندية ولا عِند ولا أذية أصل المواضيع ديا خلصت من سنتين دلوقتي إتقدرنا ده إحنا ياما إتكدرنا يلا قدركم وقدرنا تيجوا بعد ما ننساكوا". 

 

 

أغنية أنا غلطان لبهاء سلطان:

 كانت أحدث الإصدارات الغنائية لبهاء سلطان من خلال أغنية "أنا غلطان"، التي سجلت أكثر من 20 مليون مشاهدة خلال 7 شهور من طرحها.

 

تقول كلماتها:

"أنا غلطان عشان حبيت وبينت اهتمامي بيك عشان كدة يعني بقيت ما أنفعشِ ومن نظرك نزلت مابقيتش لايق ليك وكان مفروض ما أحبكشِ ولو حبيت ما أبينشِ ودلوقتي خلاص همشي أنا وقلبي اللي دايب فيك وليه طيب عشان طيب عشان يعني اللي في قلبي على لساني بتكسرني وتخسرني بتخسر حب مش سهل تلاقيه تاني مفيش أسباب أنا اللي اختارت من الأول أعيش في عذاب ألومك ليه وأقولك إيه ما أنا اللي جريت ورا وهم وطلع كداب تعبت كتير وبتألم يا رب أفوق وأتعلم ومن بكرة أنا وانت هنتقابل ولا الأغراب".

 

أغنية تعالى أدلعك لبهاء سلطان:

بجانب أغنية "تعالى أدلعك"، التي سجلت أكثر من 48 مليون مشاهدة.

 

تقول كلماتها:

"طالعة في دماغي نروق شوية  أعدي عليك وتنزلي ده انت فوق دماغي وحقك عليا طوّل خصامنا زلزلني طالعة في دماغي نروق شوية أعدي عليك
وتنزلي ده انت فوق دماغي وحقك عليا طوّل خصامنا زلزلني تعالى أدلعك قوللي ايه هيمنعك جمبك مش هتعبك والمكان هيعجبك تعالى بحلفك قوللي مين مقريفك لو كنت انت في مكاني عمري ما كنت هكسفك تعالى أدلعك قوللي ايه هيمنعك جمبك مش هتعبك والمكان هيعجبك تعالى بحلفك قوللي مين مقريفك لو كنت انت في مكاني عمري ما كنت هكسفك تلاتة بالعظيم مقامك عظيم خلافنا واختلافنا موضوع قديم تلاتة بالعظيم مقامك عظيم خلافنا واختلافنا موضوع قديم جايلك بنية صافية وقلب سليم .. مهما حبيبك تمادى لا يمكن يخون مكانك في السوادة في نني العيون مهما حبيبك تمادى لا يمكن يخون مكانك في السوادة في نني العيون لا العشرة لحظة هانت ولا انت تهون تعالى أظبطك قوللي مين ملخبطك صدقني هخدمك واحدة واحدةهفهمك تعالى أروقك يا حبيبي وأهيأك لو كنت انت في مكاني والله كنت هسبقك طالعة في دماغي نروق شوية.

أعدي عليك وتنزلي ده انت فوق دماغي وحقك عليا طوّل خصامنا زلزلني تعالى أدلعك قوللي ايه هيمنعك جمبك مش هتعبك والمكان هيعجبك تعالى بحلفك قوللي مين مقريفك لو كنت انت في مكاني عمري ما كنت هكسفك".