عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

محمد محي يجمع مليون و 200 ألف مشاهدة بـ “يالالي" .. فيديو

الفنان محمد محي
الفنان محمد محي

جمعت أحدث أغنيات الفنان محمد محي، وتحمل اسم "يالالي" مليون و 200 ألف مشاهدة خلال 10 أيام من طرحها، عبر موقع الفيديوهات الأشهر عالمياً "يوتيوب". 

 

اقرأ ايضاً .. بلمسات البوغة.. أحمد جمال وهنادي مهنى يقدمان أغنية "أرض السلام" بافتتاح «إيديكس 2021»

 

كلمات أغنية "يالالي" لـ محمد محي 

 

الأغنية من كلمات أمير طعيمة، ألحان محمد النادي، توزيع فهد.

 

وتقول كلماتها: "اللي مخليني في ويلي... واللي مسهرني في ليلي. أنا بشكي ليه من اللي في قلبي ...وقلبي منه بيشكيلي . من قد إيه وهواه علي بالي من قد إيه وأنا بستناه كان مالي بيه ما أنا كنت في حالي يشغلني ليه بليالي هواه يا لالي يالالي لا مال ولا قالي يا ما حصلي ياليالي بقول وبغني ويبعد عني ويهرب مني وينساني اللي مخليني في ويلي واللي مسهرني في ليلي أنا بشكي ليه من اللي في قلبي وقلبي منه بيشكيلي. لا مني جنبه ولا بسيبه وبيقسي علي قلب حبيبه كل أما أقوله إنه شاغلني يتقل عليا وده عيبة. علي الحال دة فاتوا أيام وليالي واللي نبات فيه بنصبح فيه وإزاي عذابي معاه بيحلالي وكل دة ولا حاسس بيه يالالي يالالي لا مال ولا قالي ياما حصلي يا ليالي. بقول وبغني ويبعد عني ويهرب مني وينساني. اللي مخليني في ويلي واللي مسهرني في ليلي أنا بشكي ليه من اللي في قلبي وقلبي منه بيشكيلي".

 

 

وكانت آخر الإصدارات الغنائية لمحيي، من خلال "ورقة وقلم"، التي سجلت أكثر

من 3 ملايين مشاهدة،  الأغنية من كلمات: إيهاب عبده، ألحان: مصطفى عوض، توزيع: رفيق عاكف، تقول كلماتها: "هكسب فيك ثواب من غير جرح وعذاب هبعد وهقول بتيجي على أتفه الأسباب أنا هبقي معاك كريم مش هفتح سين وجيم انا عايز بس اقولك في بينا حساب قديم هات ورقه وقلم وتعالي نحسب سوا كام دمعة بكيتها عيني كام جرح يقول دويني ياما قولت هتهنيني ماشوفتش يوم هنا انا هات ورقه وقلم وتعالي نحسب سوا اللي أنت عملته فيا كِرهت الدنيا ديّه وعشان تحس بيا قدامك 100 سنه هات ورقه وقلم انا عايز اديلك فكره ان ملكش معايا ولا ذكري حلوه تمحي الآلم واللي اتظلم ااه قلبي الي عاش عمره في هواك ماحسبلهاش دي ذكريات أليمه ماعدش ليها قيمه مابقاش في حته سليمه في قلبي من الآلم مش هندم اني سبتك ورميت ورا قلبي طوبتك بس أنا ذنبي في رقبتك بالورقه وبالقلم".

 

لمزيد من أخبار الفن اضغط هنـا