رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

رامي صبري الأول على "يوتيوب" بـ"هموت من غيرها".. لمدة أسبوع

رامي صبري
رامي صبري

سجلت الأغنية الجديدة للفنان رامي صبري" هموت من غيرها"، أكثر من مليونين و100 ألف مشاهدة، وذلك خلال ما يقرب من أسبوع من طرحها على قناته الرسمية عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

اقرأ أيضًا.. رامي صبري يحتفل بمشاهدات أغنية "هموت من غيرها"

 

صدارة أغنية هموت من غيرها للـ"يوتيوب"

ما زالت تحتفظ الأغنية بالمركز الأول في قائمة الأكثر مشاهدة على "يوتيوب ميوزك"، من كلمات: أحمد المالكي، ألحان: شريف بدر، توزيع: أسامة الهندي.

 

 

كلمات أغنية هموت من غيرها

 

وتقول كلماتها: "أوقات الحاجة اللي في أيدنا.. اللي احنا عليها اتعودنا بنقول إنها مضمونة وباقية ومش هتروح وانا دايما كنت بعيد عنها قال إية فاكر نفسي ضامنها مش عارف إني سايبها كتير قلبها مجروح وأنا بغلط كانت بتحذرني تقولي بلاش هيجيلك يوم فعلا تخسرني مبسمعهاش ونسيتها وعمري ماكنت بحافظ على مشاعرها والقلب القاسي أهو خسرها وهموت من غيرها... هموت من غيرها. أنا عايش تاية في الدنيا عمرها ماسبتني ولو ثانية وحشاني بجد ونفسي أشوفها وخايف أقول ودي مش عايزاني في دنيتها من كتر القسوة اللي شافتها أهي راحت مني وبعدت عني

وأنا المسئول وأنا بغلط كانت بتحذرني تقولي بلاش هيجيلك يوم فعلا تخسرني مبسمعهاش ونسيتها وعمري ما كنت بحافظ على مشاعرها والقلب القاسي أهو خسرها وهموت من غيرها... هموت من غيرها".

كانت آخر الإصدارات الغنائية لرامي صبري من خلال أغنية "بيحرك في المشاعر"، والتي سجلت أكثر من 3 ملايين مشاهدة.

كلمات أغنية بيحرك في المشاعر 

 الأغنية كلمات: تامر حسين، ألحان: عزيز الشافعي، توزيع: وسام عبدالمنعم، تقول كلماتها: "قد كل الحلوين إيه اللي بيحصلي جماله جابني شمال ويمين دا قمر ونزلي معقد كل الحلوين إيه اللي بيحصلي جماله جابني شمال ويمين دا قمر ونزلي يُدخل قلبك يِعلِم يخطف خطفِة معلِم بيحرك فيّ المشاعرِ يخلي اللي ما ينطق يتكلِم حلو وعامِل عمايله وبعيد ولا حد طايله نفسي يراعي المشاعر مايفضلش يعِقد في زمايله في عينيه بسرح واطوِل أنا والله مُش بهَول بيحرك فى المشاعر

وبضعف قدامه وبتحوِل قرب قرب يجنني من نظرة عين بيسحرني بيحرك في المشاعِر بلاش أكمل كلام أنتوا فاهميني". 

 

تفاصيل أغنية "أنتِ بتهزري" لرامي صبري

 بجانب أغنية "أنتِ بتهزري"، التي سجلت أكثر من 3 ملايين و 300 ألف مشاهدة، وذلك خلال شهرين من طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

الأغنية كلمات: تامر حسين، ألحان: شادي حسن، توزيع: جلال حمداوي، وتقول كلماتها "للي قلبي اختارك بين الناس هى دى الحنية وده الإحساس ياللى قلبي اختارك بين الناس م الليلادي أنتي كفاية عليا خلاص لاء أنتِ بتهزري مش هاسيبك لا إهدي طب فكري  وبعدين قولي اه تتجني تبهري أحلى خلق الله تيجي الليلة تسهري ده اللي بتمناه لاء أنتِ بتهزري  إيه الجمال ده فى أيه ده أنتي بتسيطري  ع اللي بتقابليه إوعي تستهري  باللي واصل ليِه يادوب لو تظهري بهدام اللي أنا فيه".

 

أغنية عيونه لما قابلوني رامي صبري

 

 يذكر أن أحدث الإصدارات الغنائية لرامي، كانت من خلال أغنية "عيونه لما قابلوني"، والتي طرحها خلال فبراير الماضي، وسجلت أكثر من 16 مليون مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، من كلمات: محمد عاطف، ألحان: رامي صبري، توزيع: جلال حمداوي.

 

موضوعات ذات صلة

 

رامي صبري يحتفظ بالمركز الأول على "يوتيوب" بـ "هموت من غيرها"

طرح أغنية رامي صبري الجديدة "هموت من غيرها"..الليلة

رامي صبري يطرح أغنية "هموت من غيرها"..الخميس