عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

غداً.. رامي صبري مع جيهان عبد الله على "نجوم إف إم"

رامي صبري
رامي صبري

تلتقي الإذاعية جيهان عبد الله مع الفنان رامي صبري، في برنامجها "أجمد 7 " على أثير إذاعة "نجوم إف إم"، وذلك حسب ماأعلنت في وقتٍ سابق على حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".

 

اقرأ أيضًا..الليلة.. أمسية غنائية لرامي صبري في الإسكندرية

 

تذُاع الحلقة في تمام الساعة الـ 7 مساءًا على "نجوم إف إم"، سيتحدث فيها رامي عن كواليس أعماله الغنائية، وعن أغنياته في الموسم الصيفي لعام 2021.

 

جيهان عبد الله مع رامي صبري

الإصدارات الغنائية الجديدة لرامي صبري

 

كانت آخر الإصدارات الغنائية لرامي صبري من خلال أغنية "بيحرك في المشاعر"، التي سجلت أكثر من 2 مليون مشاهدة، كلمات: تامر حسين، ألحان: عزيز الشافعي، توزيع: وسام عبدالمنعم.

 

كلمات أغنية بيحرك في المشاعر

تقول كلماتها: "عقد كل الحلوين إيه اللي بيحصلي جماله جابني شمال ويمين دا قمر ونزلي معقد كل الحلوين إيه اللي بيحصلي جماله جابني شمال ويمين دا قمر ونزلي يُدخل قلبك يِعلِم يخطف خطفِة معلِم بيحرك في المشاعرِ يخلي اللي ما ينطق يتكلِم حلو وعامِل عمايله وبعيد ولا حد طايله نفسي يراعي المشاعر مايفضلش يعِقد في زمايله في عينيه بسرح واطوِل أنا والله مُش بهَول بيحرك فى المشاعر وبضعف قدامه وبتحوِل قرب قرب يجنني من نظرة عين بيسحرني بيحرك في المشاعِر بلاش أكمل كلام انتو فاهميني".

 

ديو "حالة اكتئاب":

 إضافةً إلى ديو "حالة اكتئاب" بمشاركة شقيقه الراحل كريم صبري، الذي سجل أكثر من مليون مشاهدة، كلمات: عبير الرزاز، ألحان: كريم صبري، توزيع: محمد عاطف الحلو، تقول كلماتها "مابقتش بزعل المشكلة مابقتش فيك دي فيا إنك مهما تعمل على نفسي بقبل حتى السكوت أو الاعتذار بقى عندي أسهل أحسن كتير من ناس يقولوا في حبي

بفشل معرفش مالي أكيد بجد أنا عندي حالة اكتئاب مش لاقي حاجة في حياتي حلوة بعد ما انا عشت في عذاب ".

 

تفاصيل أغنية انتي بتهزري:

 بجانب أغنية "انتي بتهزري"، التي سجلت أكثر من 2 مليون و500 ألف مشاهدة، كلمات: تامر حسين، ألحان: شادي حسن، توزيع: جلال حمداوي، تقول كلماتها: "ياللي قلبي اختارك بين الناس هى دى الحنية وده الإحساس ياللى قلبي اختارك بين الناس م الليلادي انتي كفاية عليا خلاص لا انتي بتهزري ... مش هاسيبك لا إهدي طب فكري ... وبعدين قولي اه تتجني تبهري... أحلى خلق الله تيجي الليلة تسهري... ده اللي بتمناه لا انتي بتهزري ... إيه الجمال ده فى ايه! ده انتي بتسيطري ... ع اللي بتقابليه اوعي تستهري ... باللي واصل ليِه يا دوب لو تظهري... بهدا م اللي أنا فيه".

 

وعلى صعيدٍ آخر، أحيا رامي، مساء أمس، حفلاً غنائياً في الإسكندرية للاحتفال بتخريج دفعة طلابية جديدة من جامعتها، وشهدت حضور جماهيري كبير، قدم فيه رامي مجموعة من أغنياته المفضلة لدى جمهروه، أبرزها "حياتي مش تمام، انتي بتهزري، مش فارق، أهد الدنيا، شطبنا".

 

للمزيد من أخبار الفن..اضغط هنا