رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

أغنية "اللي باقي من صحابي" لمحمد منير تسجل أكثر من 400 ألف مشاهدة

محمد منير
محمد منير

حقق الكينج محمد منير، بأغنيته الجديدة "اللي باقي من صحابي"، أكثر من 440 ألف مشاهدة، وذلك في مايقرب من أسبوع من طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

 الأغنية كلمات: أحمد حسن راؤول، ألحان: أحمد زعيم، توزيع: وسام عبدالمنعم، وتقول كلماتها "اللي باقي من صحابي من سجل الذكريات ضحكة عالية.. دمعة غالية كام مكالمة وافيهات اللي باقي من صحابي علبة مليانة بحاجات صورة ناقصة.. فيديو رقصة لعبة مالعصر اللي فات وعد بنّا ومكتملش حد حب كتم ماقالش قهوة باردة.

وأحلى وردة كرسي فاضي بسنّادات سهرة حلوة جابت بياتة لعب كورة بدون شماتة بنطلون اسود شحاتة كان ده اغلى التضحيات اللي باقي من صحابي كلمتين حلوين في شات ايه يا بارد .. ايه يا جامد وش ضحكة بغمازات".

 

أغنية محمد منير الجديدة 2021

يذكر أن آخر الإصدارات الغنائية لمنير كانت من خلال أغنية "زوّق"، التي تم طرحها خلال مارس الماضي، وحققت أكثر من

500

 

ألف مشاهدة، كلمات: مجدي نجيب، ألحان: وجيه عزيز، توزيع: رومان بونكا، وتقول كلماتها "زوق نجوم قلبك أرسم حبيب شبهك وانسي عتابك يوم الحزن ليه واخدك البحر مش بحرك غير شطوط حلمك بطل في وهم تعوم الفرح كان عندك لكن بشوف عندك عاتب ومش طبعك ترمي عليا اللوم".

 

أغنية اللي باقي من صحابي محمد منير:

 في سياقٍ متصل شارك منير غنائيًا في الموسم الدرامي الرمضاني 2021، من خلال عدد من الأغنيات التي تضمنت أحداث مسلسل "الاختيار2"، أبرزهم "ضالين، ياورد مصري اللي اتقطف بدري".

 

اقرأ أيضاً.. محمد منير يجتاز الـ 300 ألف مشاهدة بأغنية "اللي باقي من صحابي"