رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

مها أحمد توجه رسالة غامضة لنجمين كبيرين: مخدماتية وكومبارس

مها أحمد
مها أحمد

 وجهت الفنانة مها أحمد رسالة غامضة شديدة اللهجة، لنجمين كبيرين، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي الشهير "فيسبوك".

 تضمنت الرسالة ما يلي: "عوضي على الله دى الجملة اللى دايمًا بقولها لما اتصدم فاشخاص، الحكاية ياسادة نجمين عملوا مسلسل واتنجمت عليهم بنوته لسه ألف باء تمثيل واديتهم على قفاهم وركبت عليهم إلى أن أصبحت بطلة المسلسل وبطلة الدعاية للمسلسل وهما راضيين رغم أن طول عمرهم مبيعملوش كده مع أي زميلة لهم أقربها أنا".

وأضافت: "النجم الأولانى بينى وبينه عيش وملح وزمالة رشحت فمسلسل بطولته وكان بيقنعنى بدور ولما وافقت بعتولى دور تانى معرفوش دور متعملوش واحده مبتدئه المفروض انه عارف قيمتى الفنية وعارف انى اضافة له اتهرب منى وموقفش جنبى وباعنى رغم ان الكل عارف انى زى أخته (ندل)".

أما التانى كان فبداياته يتمنى يسلم عليا ويقولى يا أستاذه نزلت من نفسى وقلتله مش هنشتغل مع بعض ماهى الحوجه مره رد وقالى الدور بينادى صاحبه طبعًا محكلكوش قد ايه ندمت نفسى وعشت أسود أيام حياتى عياط واكتئاب وقلت عوضى عليك

يارب".

واستكملت كلامها: "تمر الأيام والاتنين يعلو ويتجمعوا مع بعض فمسلسل واحد(على عينهم طبعًا) ويمثلوا وحش قوى تمثيل الكفار وطلعوا كمان مبيقروش اللى بيمثلوه وربنا يركب عليهم بنوته سنه اولى تمثيل وخبره ويتحول المسلسل والدعايه الدراما كامله لصالحها وهما (مخدماتيه للاستاذة)".

واختتمت: "يمهل ولا يهمل، ابدوا من جديد يا اوفر تمثيل ياللى مبتقروش ياكمبارس جنب النجمه. نصيحه بلاش تتشطروا على اللى كان بينكم وبينهم عيش وملح بلاش تتشطروا على اساتذتكوا. (عوضنا على الله).. يارب متحوجنا لحد حتى ولو كان اققرب الناس لينا".

 لم تذكر مها أشخاصًا بعينهم في مضمون رسالتها، واكتفت بذكر المواقف المؤلمة معهم، والخلافات الفنية التي وقعت بينهما.

كلمات ذات دلالة

مها أحمد

تصريحات مها أحمد

برامج مها أحمد

مها أحمد أفلام