عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

محمد حماقي يجتمع بنجوم الفن في إفطار رمضان

محمد حماقي
محمد حماقي

نشر الفنان محمد حماقي صورة جمعته بزوجته و بأهل الفن في إفطار رمضاني، وذلك عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".

تضمنت الصورة تجمع لأبرز نجوم الفن في إفطار رمضاني بمناسبة عيد ميلاد مدير مكتبه حمدي بدر، وكان من أبرز الحضور"مع أحمد السقا وزوجته وأحمد حلمي ومنى زكي ، وكندا علوش وعمرو يوسف.

يذكر أن آخر الأعمال الرمضانية لحماقي من خلال أغنية "هو ده وقته" لصالح إحدى شركات الخدمات البريدية، وحصد أكثر من 270 ألف مشاهدة.

اقرأ أيضاً..روّاد "تويتر" يشيدون بإعلان حماقي الجديد: السهل الممتنع

الأغنية من كلمات: أمير طعيمة، ألحان:عمرو مصطفى، توزيع :توما، وتقول كلماتها "إكسب وقت وماتستناش حلم يجيلك، إجري وروحله لو خبّط على بابك بكرة قوم وافتحله ده مافيش أسرع م الأيام انت الضهر انت السند اللي بيسندهم وبيحميهم طول

ما عيونك على بكرة وبتفكر فيهم الأحلام هتجيب أحلام وده وقته، ده وقته، دي السكة اللي هتمشيها واللي انت بدأته، كمله، دي حياة بتبنيها دلوقت أعملها، في حاجات لما نأجلها بيكون صعب نكملها، طب ليه نتأخر فيها طول الوقت وانت وجودك هو السر اللي مقويهم وبتاخد من عمرك دايماً وبتديهم دايماً بتبص لقدام وده وقته، ده وقته، دي السكة اللي هتمشيها واللي أنت بدأته، كمله، دي حياة بتبنيها دلوقت أعملها، في حاجات لما نأجلها بيكون صعب نكملها، طب ليه نتأخر فيها".