رئيس حزب الوفد

بهاء الدين أبو شقة

رئيس مجلس الإدارة

د.هانى سري الدين

رئيس التحرير

د.وجدي زين الدين

الديفا سميرة سعيد تكشف كواليس أحدث أغنياتها "متاهة"

فن

الاثنين, 15 مارس 2021 20:47
الديفا سميرة سعيد تكشف كواليس أحدث أغنياتها متاهةسميرة سعيد

كتبت - لمياء نبيل

كشفت الديفا سميرة سعيد كواليس أغنية "متاهة"، والتي طرحتها عللى طريقة الفيديو كليب، عبر موقع الفيديوهات الأشهر عالمياً "يوتيوب".

 

اقرأ .. سميرة سعيد.. تطرح أحدث كليباتها بــ "بحب معاك"

 

وقالت الديفا خلال برنامج "اهلا وزحما" مع باسم كميل وسارة المنذر، والمذاع على راديو إينرجي:" أنها سعيدة بتعاونها مع شادي نور في الأغنية الجديدة خاصة أن هناك نجاحات متعددة جمعتهما سوياً.

 

وأضافت: "في كيميا كبيرة بيني وبين الشاعر شادي نور والملحن بلال سرور واشتغلنا مع بعض أعمال مميزة قبل كده..الأغنية درامية وكانت المفروض تنزل من شهرين

لكن مكانتش جاهزة".

 

 

وطرحت الديفا سميرة سعيد أحد اغنياتها "متاهة" على طريقة الفيديو كليب، التي تتعاونت خلالها مع الشاعر شادي نور والملحن بلال سرور وتوزيع هاني ربيع ومن إخراج المخرج نضال هاني.

 

وتقول كلماتها:.

 

وصلنا لنقطة ياما حلمنا سوا بيها .. ولما وصلنا فجأة لقيتنا في متاهة .. حاجات ماتت مع الايام .. حاجات بتقول كانت أوهام وعشناها .. وصلنا لحته بقى صعب الكلام فيها ..  حاجات دلوقتي بس

لاقيتني فهماها .. بنهوا الحاجة بعنينا .. ولما بتيجي في إدينا بننساها .. كان حلمنا طول عمرنا ما نسيبش روحنا للحياة تجرنا .. كان حبنا بيقوينا لكن دلوقتي الحب بيضرنا .. تعالى الحقنا مالنا حبيبي ايه جرالنا .. غلطنا زمان ولا احنا الوقت غيرنا .. الومك يوم والومني في يوم وبرمي اللوم على الحب اللي دمرنا .. بقينا انا وانت حبيبي في وسط غيبوبة .. وانا مش خايفة دا انا والله مرعوبة .. يا نتكلم و نوجع بعض يا نستسلم و تبقى الفرقة مكتوبة .. كان حلمنا طول عمرنا ما نسيبش روحنا للحياة تجرنا .. كان حبنا بيقوينا لكن دلوقتي الحب بيضرنا ".


 

أهم الاخبار