رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

التعاون السعودي الثاني لرامي جمال في أغنية "بتتجاوز"

رامي جمال
رامي جمال

يستعد الفنان رامي جمال، لطرح أغنيته الجديدة "بتتجاوز"، وذلك حسب ما أعلن عبر حساباته الرسمية على مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة.

الأغنية من كلمات: الأمير سعود بن محمد العبد الله الفيصل، ألحان:رامي جمال، توزيع:أحمد إبراهيم، على أن يتم طرحها يوم الخميس عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

يذكر ان "بتتجاوز"، هي التعاون السعودي الثاني لـ جمال ، حيث شارك الملحن سهم في أحدث أغنيات رامي "مابتكبريش"، والتي تم طرحها خلال الاحتفال بعيد الحب خلال فبراير الماضي، وسجلت أكثر من 7 مليون و 200 ألف مشاهدة، من كلمات:أحمد المالكي، توزيع:نادر حمدي، وتقول كلماتها "بعيوني شايف واعترف...ما بتكبريش وبتصغري والدنيا لونها بيختلف ... أول ماتيجى وتظهرى حليتي عمرى وجالى تاني من بدايته خليتى قلبى يعيش ويلحق اللى فايته وكل ده ليا اتعمل ... من غير ما لحظة تفكري بعيوني شايف واعترف ...ما

بتكبريش وبتصغري لو غيبتى عنك طولت ... مبتزعليش وتقدري وايديكى ياما اتحملت ... ولاعنى يوم بتأخري أنا شوفت منك كل حب وخير وطيبه وعرفت جنبك يعنى ايه صاحبه وحبيبه على كل شىء ليا اتعمل ... لازم اكيد تتقدري بعيوني شايف واعترف ...ما
بتكبريش وبتصغري".

اقرأ أيضاً..فيديو.."مابتكبريش" لـ رامي جمال تتخطى المليون و 200 ألف مشاهدة

 

إضافة إلى أغنية "ولسه" التي طرحها رامي مطلع العام الجاري، وبلغ عدد مشاهداتها أكثر من 9 مليون مشاهدة، 

 من كلمات رياض الخولي، ألحان:رامي جمال، توزيع:أحمد إبراهيم، وتقول كلماتها"ولسه لما بالصدفة تقابليني ومبصلكيش ولما وانتي بتحني لأيامنا ومحنلكيش وتسألي معقول مسألش واسمي في الكلام متقالش ومن خوفهم على زعلك .. يجاوبوكي بمبيحكيش هاتيلك صبر على الحرمان يقويكي مفيش ولا حاجه من ندمك، هتحميكي شوفيلك حل فى دموعك بعيد عني انا نسيتك لكن مقدرش انسيكي في ايدك كانت النعمة وفي ايديكي متخسرهاش في ناس لما بتتعود على النعمة مبتشوفهاش هترجعي بعدين بالوقت الأيام فات عليها الوقت هتفتكرى اللي أنا نسيته .. وضيعته زمان ببلاش".