عاجل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

عيونه لما قابلوني" لرامي صبري تجتاز المليون و 700 ألف مشاهدة"

سجلت الأغنية الجديدة للفنان رامي صبري "عيونه لما قابلوني"، وذلك خلال مايقرب من أسبوع من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

الأغنية من كلمات:محمد عاطف، ألحان:رامي صبري، توزيع:جلال الحمداوي، وتقول كلماتها"عيونه لما قابلوني...نادوا لقلبي شغلوني خدوني سفروا بيا وودوني دنيا بعيد لاقيت كل أحلامي ..حقيقة باينة قدام ياتي بيه بقالها يجي الف معنى جديد حبيبي عمري أحلى بيه بلاقي راحتي بين ايديه ولو سابني وغاب ثواني ببقى هتجنن عليه حبيبي أغلى منه مين؟والاقي زيه تاني فين أنا بحس بفرحة واحنا قريبين ".

اقرأ أيضاً..(عيونه لما قابلوني)..مفاجأة رامي صبري في عيد الحب)

 

يذكر أن أحدث إصدارات رامي الغنائية، كانت من خلال أغنية "شطّبنا"، التي حققت أكثر من 2 مليون مشاهدة، من كلمات:محمد عاطف، ألحان:أحمد زعيم، توزيع: وسام عبد المنعم، وتقول كلماتها"في ناس بانوا ... على نياتهم ... منفعوش على قد ما

ضروا بس انا برضه ... برضه محدش ... يجي عليا ويكسب عمره في ناس بانوا ... على نياتهم ... منفعوش على قد ما
ضروا بس انا برضه ... برضه محدش ... يجي عليا ويكسب عمره طيبة قلبي دي بتطمعهم ... بتشجعهم ... يتصرفوا كده هخلص منهم ... وابعد عنهم ... وهندمهم أوي على كل ده شطبنا قفلنا بابنا ع اللي اختار عذابنا والله . خلي بقى اللي بيتسلى بعيد وبغيري يروح يتسلى انا شوفت كتير بعينيا وفعلا تحت ايديا أدلة يلا السکة اللي تودی".